נציגי ועדי העובדים הארצי והמקומי עם הנהלת בית החולים (צילום: אלי דדון, ירון חזן)
נציגי ועדי העובדים הארצי והמקומי עם הנהלת בית החולים (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

יום זכויות העובד בכרמל

מדובר ביוזמה ראשונה וחדשנית המדגישה את העובד וצרכיו ושמה אותם במרכז. אינה שקליאר אמסלם, מנהלת משאבי אנוש: "העובדים שלנו הם המשאב החשוב ביותר ואנו עושים מיזמים ופרויקטים על מנת לשתף מידע רלוונטי, למקצע ולהוקיר אותם"

פורסם בתאריך: 30.5.22 11:56

בכרמל חושבים על העובדים. החודש התקיים בכרמל יום זכויות העובד. מדובר ביוזמה של ועד העובדים, בשיתוף פעולה עם הנהלת בית החולים – מחלקת משאבי אנוש, המתקיימת לראשונה בכרמל, בכללית ובמוסדות הבריאות בישראל. היוזמה מהווה תחילתה של מסורת לקיום ימים כאלה מדי תקופה בנושאים מענייניים ואטרקטיביים למען העובדים ובשבילם.

את היום פתח מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג, שציין בדבריו את חשיבות היום ובירך את העובדים להמשך יום מוצלח ופורה.

יום העיון נבנה מהרצאות מעניינות, ביניהן הרצאה של צוות  מחלקת משאבי אנוש על כל מה שצריך לדעת בתחום הפרט ומשאבי אנוש בבית החולים; הרצאה של נציגי הסתדרות העובדים ואתר ההטבות "ביחד בשבילך"; הרצאה של דני גיגי על כל תחום הייעוץ הפנסיוני מטעם הוועד הארצי, והרצאה של נטע טרקאי, נציגת האגודה השיתופית של עובדי הכללית. בין ההרצאות המעניינות היו גם מעט הפוגות לנשמה על ידי נציגות יחידות הפיזיותרפיה, התזונה, הדיאטה והריפוי בעיסוק של בית החולים.

הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ ביום העובד בכרמל (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ ביום העובד בכרמל (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

את היום המיוחד בכרמל כיבדו בנוכחותם יו"ר ארגון עובדי הכללית פרוספר בן חמו, מנכ"לית האגודה השיתופית פנינה פחימה, מנהל הרווחה של הכללית, איציק אוחנונה ואורחים נכבדים נוספים.

יו"ר ועד עובדי כרמל, האחות אירנה ברייב, בירכה את העובדים ואת המשתתפים הרבים ואמרה: "אני מבקשת להודות לכל מי שלקח חלק בארגון ובהכנה של היום החשוב הזה. עובד הוא לא רק אדם המגיע בבוקר לעבודה מבצע משימות ומקבל שכר, עובד הוא הגדרה רחבה לכלל הסטטוס החובק את סולם הערכים של הפרט מהבסיס. כולנו יודעים, נפש מאושרת ועשירה מעודדת יצירתיות, רמת שירותיות גבוהה, סבלנות ופריון, ומכך מרוויחים כולנו.

יו"ר ועד העובדים בכרמל אירנה ברייב עם מרצים מהכנס (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

יו"ר ועד העובדים בכרמל אירנה ברייב עם מרצים מהכנס (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

"בשיתוף פעולה עם הרווחה והנהלת בית החולים נמשיך לסייע לכם בכל התחומים. יחדיו, באמצעות שיתוף פעולה, נקדם ונוביל את כרמל להישגים גבוהים תוך שמירה על שיפור זכויות העובדים והאינטרסים שלהם. אני שמחה וגאה להיות חלק מהבית הזה שנקרא בית החולים כרמל".

ברייב פנתה למנהלים ובקשה מהם לשמר את העובדים ולדאוג לגידול וקידום הדורות הבאים, שכן המשאב האנושי הוא החשוב ביותר.

 

 

מנהלת משאבי אנוש של כרמל, אינה שקליאר אמסלם: "העובדים שלנו בכרמל הם המשאב החשוב ביותר, ואנו עושים מיזמים ופרויקטים על מנת לשתף מידע רלוונטי, למקצע ולהוקיר אותם. היום הזה לא היה מתקיים אילולא שיתוף הפעולה המדהים עם הוועד ועם היחידות השונות: המטבח, הניקיון והמשק, המחשבים, הצילום הרפואי, ובעיקר בזכות העובדים המדהימים שלנו. כמו תמיד הלב הענק של כרמל פועם בחוזקה".

את היום המוצלח חתמה הופעת סטנד-אפ מצחיקה של הסטנדאפיסטית ליטל שוורץ, שגרמה לכולם להתגלגל מצחוק. שוורץ חשפה פרט טריוויה מדהים מעברה – היא נולדה  בבית החולים כרמל, כך שהחיבור עם העובדים היה עוצמתי, וההופעה שלה היוותה עבורה סגירת מעגל.

היום כולו לווה בפינוקי אוכל מצוות המטבח ואווירת הפנינג שמחה.

את יום זכויות העובד הראשון בכללית ובכרמל הפיקו בהצלחה רבה מחלקת משאבי אנוש וועד העובדים והנחתה בכישרון רב חוה גולדברג.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר