ד"ר שטייף ומנהל המחלקה ד"ר גוסטבו מואיגר (צילום: אלי דדון)
ד"ר שטייף ומנהל המחלקה ד"ר גוסטבו מואיגר (צילום: אלי דדון)

שירות פה ולסת חדש בכרמל: אורתוכירורגיה

ד״ר משה שטייף, רופא בכיר במרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל שירות תחום אורתוכירורגיה במחלקה לניתוחי הפה והלסתות בבית החולים. ד"ר שטייף: "תחום האורתוכירורגיה הוא תחום מורכב מרתק ומשנה חיים, העוסק ברוב המקרים במתרפאים בגילאי ההתבגרות ומשפיע תפקודית אסתטית ובשיפור משמעותי בביטחון העצמי של המטופלים"

פורסם בתאריך: 13.6.22 10:44

אורתוכירורגיה היא תחום בכירורגית הפה והלסתות העוסק בתיקון עיוותים במבנה עצמות הפנים. מנהל המחלקה לפה ולסת בכרמל, ד"ר גוסטבו מואיגר, מסביר: "בעיה בעמדה נכונה של הלסתות יכולה לגרום לקשיים רבים בלעיסה ובבליעה, קשיים בדיבור והיא משפיעה באופן מהותי על האסתטיקה של הפנים. הטיפול האורתוכירורגי משלב יישור שיניים וניתוח הלסתות כדי ליצר התאמה והרמוניה תפקודית אסטטית".

במהלך התכנון והניתוח היחידה נעזרת בתוכנות ובהדמיות מחשב דיגיטליים תלת מימדיים מהמתקדמים בעולם.

ד"ר שטייף בחדר ניתוח (צילום: אלי דדון)

ד"ר שטייף בחדר ניתוח (צילום: אלי דדון)

ד"ר שטייף סיים את לימודי הרפואה ב-1992 והתמחה בתחום פה ולסת במרכז הרפואי פוריה. זה שבע שנים הוא משמש רופא בכיר בכרמל.  ד"ר שטייף התמחה במרכזים מובילים בבלגיה, דרום אפריקה, איטליה וגרמניה, והוא מוביל את השירות בכרמל בשיתוף עם ד"ר רים יונס וד"ר גבי סמל, מומחי פה ולסת בעלי ניסיון רב.

ד"ר שטייף אומר, כי הוא מאמין בעבודת צוות, בהשקעה בלימודים ועדכונים אקדמיים שוטפים. ד"ר שטייף: "תחום האורתוכירורגיה הוא תחום מורכב מרתק ומשנה חיים, העוסק ברוב המקרים במתרפאים בגילאי ההתבגרות ומשפיע תפקודית אסתטית ובשיפור משמעותי בביטחון העצמי של המטופלים. בית החולים כרמל בשבילי הוא דוגמה למרכז רפואי מוביל, אשר מצליח לשלב מצוינות עם מקצוענות רפואית הבאה לידי ביטוי בתקשורת בין מחלקתית רב תחומית".

את תחום האורתודונטיה והצוות המקצועי במרכז הרפואי כרמל מרכז ומוביל ד"ר אבישי הרמן, אורתודנט מומחה ובעל ניסיון רב במקרים מורכבים כגון אלו.

 

 

מחלקת פה ולסת של כרמל, בניהולו של ד"ר מואיגר, היא מחלקה מובילה ואיכותית והיא מחלקת את פעילותה בין מרפאות חוץ, בית חולים יום, חדרי ניתוח ומחלקות האשפוז.

המחלקה מציעה למטופלים מגוון רחב של שירותים וטיפולים מתקדמים, ביניהם אבחון וניתוחים של גידולים בחלל הפה, הלסתות והצוואר, טיפול בהפרעות בפרקי הלסת, טראומה של הפנים והלסתות, ניתוחים אורתודנטיים לתיקון מבנה ומיקום הלסתות, טיפול בהפרעות במפרקי הלסתות, ארטרוסקופיות של מפרקי הלסתות (אבחון וטיפול), רפואת הפה, הכוללת טיפול בנגעים, צריבה ויובש בפה, סיאלוגרפיה (צילום), בלוטות רוק ועוד .

ד"ר משה שטייף (צילום: אלי דדון)

ד"ר משה שטייף (צילום: אלי דדון)

הטיפול בתחום האורתוכירורגיה מוכר בסל הבריאות לעומדים בקריטריונים, והוא בעל פוטנציאל גבוה לשיפור משמעותי באיכות חייהם של המטופלים.

ד״ר שטייף, בן 57, תושב נופית, נשוי לד"ר אנג'לה, רופאת שיניים ואב לארבעה ילדים:

ספיר בן 27, סטודנט לרפואה, שהם בת 23, סטודנטית לרפואה, אופל, תלמידה בכיתה י"א בתיכון יגור, ועדי בן 12, תלמיד כיתה ו'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר