ד"ר יעל ליכטנשטיין (צילום: דוברות כללית)
ד"ר יעל ליכטנשטיין (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: ד"ר יעל ליכטנשטיין, רופאת ילדים, הצטרפה למרפאת איינשטיין

ד"ר ליכטנשטיין: "אני מרגישה שזוהי זכות לעבוד עם ילדים ולתרום לבריאותם הפיזית והנפשית. במקצוע הזה יש שילוב נהדר של רפואה מגוונת ומפגש אישי מרתק ביני ובין הילד וההורה"

פורסם בתאריך: 10.6.22 00:10

ד"ר יעל ליכטנשטיין, רופאת ילדים, הצטרפה למרפאת כללית איינשטיין בחיפה.

ד"ר ליכטנשטיין נשואה פלוס שלושה, מתגוררת בחיפה, בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב. את הסטאז' עשתה בקריה הרפואית רמב"ם, ואת ההתמחות ברפואת ילדים עשתה במחלקת הילדים במרכז הרפואי כרמל, מקבוצת כללית.

"בחרתי להיות רופאה ורופאת ילדים בפרט, משום שאני מרגישה שזוהי זכות לעבוד עם ילדים ולתרום לבריאותם הפיזית והנפשית. במקצוע הזה יש שילוב נהדר של רפואה מגוונת ומפגש אישי מרתק ביני ובין הילד וההורה. חיוכים של ילד שמרגיש טוב או חיוך של אמא שיורד ממנה הלחץ, זה מה שמניע אותי בעבודה", משתפת ד"ר ליכטנשטיין. כשהיא לא מטפלת בילדים במרפאה, היא אוהבת לצאת לטיולים רגליים בטבע, לרוץ עם מוזיקה ולהתכרבל עם המשפחה בבית.

 

 

במרפאת כללית איינשטיין ניתן לקבל שירות רפואי במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, נשים, אורתופדיה, תזונה ודיאטה, טיפול בהרטבת לילה, סיעוד, בית מרקחת ושירותי משרד.

"אני מאמינה שצריך לעשות דברים שגורם לנו לחייך, לשתות יותר מים ולא לוותר על פעילות גופנית", מוסיפה ד"ר ליכטנשטיין.

מנהלת מינהלת חיפה של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, ד"ר רחל דהן: "אני מברכת את ד"ר ליכטנשטיין על הצטרפותה למרפאת כללית באיינשטיין. ד"ר ליכטנשטיין רופאה מצוינת. ההכשרה והניסיון שלה יהוו תרומה גדולה למחוז ויביאו לחיזוק משמעותי שיתרום רבות לבריאות הילדים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר