-->
ד"ר עמית דמתי ומנהל המחלקה פרופ' עופר לביא (צילום: אלי דדון)
ד"ר עמית דמתי ומנהל המחלקה פרופ' עופר לביא (צילום: אלי דדון)

ד"ר עמית דמתי מונה לסגן מנהל מחלקת נשים ויולדות בכרמל

ד"ר דמתי, מומחה ברפואת אם ועובר, מעמודי התווך של המחלקה, ימשיך במקביל בעבודתו גם בקהילה כמנהל מרפאת נשים איינשטיין של כללית, המטפלת במאות ואלפי נשים בשנה עם שביעות רצון גבוה במיוחד של המטופלות

פורסם בתאריך: 4.7.22 11:38

ד"ר עמית דמתי מונה לסגן מנהל מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. בנוסף, לתפקידו כסגן המנהל וכרופא בכיר במחלקה, ימשיך ד"ר דמתי בעבודתו גם בקהילה כמנהל מרפאת נשים איינשטיין של כללית, המטפלת במאות ואלפי נשים בשנה עם שביעות רצון גבוה במיוחד של המטופלות.

באירוע הענקת המינוי, אמר מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "אנו שמחים להעניק לד"ר דמתי את המינוי. ד"ר דמתי הוא דוגמה מצוינת לשילוב מוצלח של עבודה בבית החולים ובקהילה. ד"ר דמתי הוא מעמודי התווך של המחלקה וכולנו מאחלים לו הצלחה רבה".

מנהל המחלקה פרופ' עופר לביא: "ד"ר עמית הוא מאושיות המחלקה, תמיד בולט בסבלנות ובמקצועיות הרבה שלו ואני שמח שהמינוי קיבל תוקף רשמי".

באירוע נכחו גם סגני המנהל ד"ר שני ברוש, ד"ר בני רביב ויו"ר ועד הרופאים בכרמל ד"ר אריה ביטרמן.

ד"ר דמתי למד רפואה בטכניון בחיפה, התמחה וסיים התמחות ברפואת נשים וגינקולוגיה בשנת 2012 בכרמל. מאז הוא משמש רופא בכיר במחלקה ומתעסק ומוביל את תחום רפואת אם-עובר, חדרי הלידה והיריון בסיכון.

מרימים כוסית לרגל המינוי. ד"ר דמתי והנהלת בית החולים (צילום: אלי דדון)

מרימים כוסית לרגל המינוי. ד"ר דמתי והנהלת בית החולים (צילום: אלי דדון)

במסגרת תפקידו כסגן מנהל המחלקה יהיה אחראי ד"ר דמתי על הכשרת המתמחים, בניית כוח אדם עתידי, קידום וייזום פרויקטים במחלקה והתפעול השוטף של כל מערך הנשים והיולדות בכרמל.

"אני מאמין, כי אנחנו כמחלקה מחויבים לשירות איכותי לבטיחות המטופלת ולחינוך דור הרופאים הצעיר", אמר ד"ר דמתי, "אחד מהישגי המחלקה האחרונים הוא העמדת רופא בכיר בכל אחד מימי השבוע בחדר לידה לכל התורנויות. שירות הרצף הטיפולי בית חולים-קהילה שאנו מציעים למטופלות שלנו הוא שירות ייחודי. אין כמו מטופלת שפוגשת אותך במרפאה בקהילה ואחר כך רואה אותך בתהליך הלידה בבית החולים ומרגישה שהיא בידיים הכי טובות. למבוטחות הכללית זהו יתרון עצום".

 

 

מערך הנשים והיולדות בבית החולים כרמל, בניהולו של פרופ' עופר לביא, הוא אחד המערכים הגדולים בבית החולים, והוא נבחר לאחרונה למרכז מצוינות ארצי של הכללית.

המערך מעניק לנשים וליולדות מכל אזור חיפה והצפון את הטיפול המקיף, המתקדם והמקצועי ביותר לאורך כל מעגל החיים.

המערך כולל מיון נשים ומיון יולדות, שירותי אולטרסאונד, אגף כירורגי כולל ניתוחי יום, מחלקת נשים, יחידה להיריון בסיכון, חדרי לידה חדשים ופגייה. בנוסף, פועלים במערך יחידה מתקדמת לאורו-גינקולוגיה ורצפת האגן, מרכז רב תחומי לטיפול באנדומטריוזיס, יחידת פריון והפריה חוץ גופית, בנק זרע ועוד שירותים רבים ומקצועיים.

ד"ר דמתי סיכם: "מערך הנשים והיולדות של כרמל מצטיין בשירות, במקצועיות ובסובלנות כלפי היולדות ומשפחתה. אני מביא איתי ניסיון מקצועי, יכולות תקשורת טובות עם המטופלות וגב רחב ומקצועי של רופאים ומומחים במערך מכל דיסיפלינות רפואת הנשים, כשהכל עומד לטובת הנשים והיולדות המגיעות אלינו לכרמל".

ד"ר דמתי הוא מרצה ומדריך סטודנטים מצטיינים בפקולטה לרפואה בטכניון, ומדי שנה הוא נבחר למרצה המצטיין של הפקולטה. הוא בן 47, תושב חיפה, נשוי למירב, רופאת משפחה בכללית ואב לארבעה ילדים: יובל בן 15, אלעד בן 12, עומר בן 9 ונגה בת 6. הוא אוהב לשחות, ולנגן על גיטרה למד דרך היוטיוב.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר