נופר שחם, רכזת תמיכה וסיוע אזור צפון, ולירון ריבק, בת שירות המתנדבת בעמותה (צילום: לילך וייס)
נופר שחם, רכזת תמיכה וסיוע אזור צפון, ולירון ריבק, בת שירות המתנדבת בעמותה (צילום: לילך וייס)

סיבה למסיבה: עמותת "גדולים מהחיים" ציינה 500 השתלות מח עצם מוצלחות בילדים ברמב"ם

בוגרי יחידת ההשתלות במחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים רות לילדים, שזכו בחיים חדשים, השתתפו באירוע מרגש שארגנה עבורם עמותת "גדולים מהחיים". רכזת תמיכה וסיוע, נופר שחם: "חגיגת 500 ההשתלות מזכירה לנו את האומץ והכוחות של הילדים והילדות, שעברו הליך רפואי מורכב וקשה כל כך, ומוכיחים לנו כל יום ששווה להילחם"

פורסם בתאריך: 4.7.22 12:01

עמותת "גדולים מהחיים" ציינה באירוע מיוחד ומרגש 500 השתלות מח עצם בילדים וילדות בכל הגילאים, מכל המגזרים, שקיבלו הזדמנות לחיים חדשים ובריאים ביחידת ההשתלות במחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים בבית החולים רות לילדים (רמב"ם). למסיבה הוזמנו בוגרי היחידה, שריגשו מאוד בהגעתם.

זו השנה החמישית ברציפות שהעמותה מאמצת את יחידת ההשתלות ומאבזרת את חדרי האשפוז במתנות מותאמות לכל ילד וילדה, על מנת להקל את זמן שהותם בטיפול הקשה בבידוד, אשר לרוב נמשך ארבעה שבועות.

 

 

ביחידת ההשתלות מטופלים כ-30 ילדים בשנה הסובלים ממחלות קשות מסכנות חיים. בראש הצוות המטפל עומד ד"ר רוני גפן ואת המחלקה מנהלת ד"ר שפרה אש. היחידה רושמת מדי שנה שיעורי הצלחה גבוהים.

"חגיגת 500 ההשתלות מזכירה לנו את האומץ והכוחות של הילדים והילדות, שעברו הליך רפואי מורכב וקשה כל כך, ומוכיחים לנו כל יום ששווה להילחם", אומרת נופר שחם, רכזת תמיכה וסיוע אזור צפון, "השתלות מח העצם בוצעו ביחידה ברמב"ם בתחילה, תחת ניצוחה של ד"ר אירנה זיידמן, ובשנים האחרונות בהובלתו של ד"ר גפן. יש הרבה אנשים שבזכותם אנחנו חוגגים יחד – צוות המעבדות המקצועי, מאגרי מח העצם של עזר מציון והדסה, התורמים, שפעמים רבות הם אחים והורים של הילדים המושתלים, ולעיתים זרים גמורים; כל אחד ואחת מצוות המחלקה, רופאים ורופאות, אחים ואחיות, צוות פסיכוסוציאלי, כוח עזר והעמותות שתומכות במחלקה ובמשפחות, וכמובן, מנהלת המחלקה ד"ר אש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר