פנימית א', מחלקה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)
פנימית א', מחלקה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

תעודות הוקרה למספר שיא של רופאים-מרצים מצטיינים מהמרכז הרפואי כרמל

בטקס מרשים בנוכחות דיקן הפקולטה לרפואה בטכניון פרופ' אילון איזנברג, בכירי הפקולטה ומנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג חולקו תעודות הצטיינות בהוראה ל-52 רופאים ולשש מחלקות. מספר המחלקות והמרצים המצטיינים בכרמל הוא הגדול ביותר בצפון

פורסם בתאריך: 5.7.22 00:49

באירוע חגיגי באודיטוריום בית החולים כרמל העניק דיקן הפקולטה לרפואה של הטכניון פרופ' אילון איזנברג תעודות הוקרה למרצים ולמחלקות המצטיינות בהוראה בכרמל מטעם הפקולטה. "למרות השחיקה, אנו מוצאים כאן, בכרמל, את חוד החנית של ההוראה וההצטיינות. את הקשב החמלה והחיוך אסור לנו לאבד ואנו חייבים להעביר אותם לדור הבא של הרופאים", אמר פרופ' איזנברג, "בשמי ושם הסטודנטים ובשם כל החולים שיזכו לטיפול רפואי טוב בעתיד בזכותכם, אני אומר לכם תודה".

52 מרצים מצטיינים מהמרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית עלו לבימת הכבוד וזכו לתעודת הוקרה אישית מדיקן הפקולטה וממנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג. את מספר המרצים המצטיינים הגדול ביותר סיפקה מחלקת ילדים בניהולו המוצלח של פרופ' גיורא פילר עם 15 מרצים מצטיינים; המחלקות הפנימיות בכרמל, בניהולם של ד"ר אירינה ברגמן, ד"ר סמיר קאסם וד"ר שי כהן עלו עם 11 מרצים מצטיינים; זאת בנוסף לרופאים נוספים מ-22 מחלקות ומכונים שנבחרו למרצים מצטיינים.

מחלקת ילדים, מחלקה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

מחלקת ילדים, מחלקה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

כמו כן חולקו בטקס תעודות למחלקות המצטיינות בהוראה בכרמל: מחלקת נשים ויולדות בניהולו של פרופ' עופר לביא, מחלקת ילדים בניהולו של פרופ' פילר, המחלקה הפנימית א' בניהולו של ד"ר קאסם, המחלקה הקרדיולוגית בניהולו של פרופ' אבינעם שירן, מחלקת עיניים בניהולו של פרופ' אורן טומקינס ומכון הדימות בניהולה של ד"ר נטליה גולדברג.

בנוסף זכו לתעודות הצטיינות עוד 4 טיוטורים – רופאים בכירים המלווים אישית את הסטודנטים לרפואה במהלך ההכשרה הקלינית שלהם במחלקות.

פרופ' פילר: "אני גאה בהצטיינות המחלקה והמרצים. הוראה היא נדבך חשוב ביותר בפעילות המחלקה, והכשרת הרופאים בכלל ורופאי הילדים בפרט נמצאת גבוה מאוד בסדר העדיפויות של המחלקה. גאווה גדולה שזכינו במחלקת הוראה מצטיינת, כשמורים רבים במחלקה זכו בפרס אישי כמרצה מצטיין. משובי הסטודנטים שזכינו להם מחממים את הלב ומקנים לנו רוח גבית להמשיך בדרך זו גם בעתיד".

ד"ר אירינה ברגמן, מרצה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

ד"ר אירינה ברגמן, מרצה מצטיינת (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

מנהל בית החולים ד"ר גולדברג הודה לדיקן הפקולטה ואמר: "הכשרת הרופאים בישראל היא הכשרה מצוינת. חובה על כולנו לעודד את ההוראה, וצריך למצות את ההוראה בשדות הקליניים בבתי החולים. הלימוד וההוראה בהחלט תורמים גם למחלקות. תודה לפקולטה ותודה לרופאים שלנו. כולנו שותפים בהקמת הדור הבא של הרופאים. אתם המרצים שנבחרתם, אתם המצוינים שבמצטיינים, כולנו בכרמל גאים בכם ומחזקים את ידכם להמשיך ללמד ולהצליח".

 

 

בטקס נכחו גם המשנה לדיקן פרופ' עמי אהרונהיים, סגן הדיקן להוראה קלינית פרופ' אמיר קרבן, סגן דיקן לתיאום אסטרטגי המשמש גם מנהל המחלקה הכירורגית בכרמל פרופ' קליני ירון הר שי, ראש אשכול פיתוח סגל ד"ר נגה כרם, יו"ר ועד הסטודנטים יוכי מור חי ובכירים נוספים מהפקולטה. האירוע הופק בהצלחה והונחה על ידי חוה גולדנברג הממונה על פניות הציבור בכרמל.

באירוע הוענק פרס גרין, ע"ש פרופ' יעקב גרין ז"ל, לד"ר סוניה שנייר ממכון הריאות של כרמל שנבחרה גם למרצה מצטיינת.

בתום חלוקת תעודות ההצטיינות סיירו פרופ' איזנברג וצוותו במחלקה הפנימית א' ושמעו סקירה על הפעילות הגדולה שבה ממנהל המחלקה ד"ר קאסם.

ד"ר סוניה שנייר, מרצה מצטיינת וזוכת פרס גרין (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

ד"ר סוניה שנייר, מרצה מצטיינת וזוכת פרס גרין (צילום: אלי דדון, ירון חזן)

"אני גאה בכך שבשנים האחרונות פנימית א' מהווה יעד מבוקש ללימודי הפנימית בקרב סטודנטים לרפואה ובקרב מתמחים בוגרי הארץ ובוגרי חו"ל", אמר ד"ר קאסם, "אנו שמים דגש רב על חינוך דור העתיד של הרופאים ומקדמים את מקצוע הפנימית ברמה המקומית וברמה הארצית. המחלקה מבוקשת להתמחות בזכות האנשים המדהימים שבחרו להצטרף ולממש את חזון בניית מחלקה חזקה ברמה מקצועית גבוהה וגישה אנושית ואמפטית תוך שילוב הידע התקדם והעדכני ומחקר פורץ דרך ועשייה קלינית בסטנדרט הגבוה ביותר. אבקש להודות לפרופ' איזנברג ולמנהל בית החולים ד"ר גולדברג שתומך ללא סייג בעשייה החינוכית ובפיתוח ההון האנושי בבית החולים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר