המרכז הרפואי זבולון של כללית (צילום: דוברות כללית)
המרכז הרפואי זבולון של כללית (צילום: דוברות כללית)

כללית היא קופת החולים היחידה שהתברגה ברשימת 100 המותגים המובילים בישראל

מ"מ מנכ"ל הכללית, אלי כהן: "הדירוג של כללית במדד מהווה ביטוי לאמון הרב שהציבור הישראלי רוחש לאיכות הטיפול הרפואי וטיב השירות שכללית מעניקה ל-4.8 מיליון לקוחותיה

פורסם בתאריך: 28.7.22 13:57

כללית שומרת על מעמדה כקופת החולים המובילה בארץ, והיא היחידה שהתברגה ברשימת 100 המותגים המובילים בישראל שפרסם העיתון "גלובס".

מ"מ מנכ"ל הכללית, אלי כהן: "הדירוג של כללית במדד מהווה ביטוי לאמון הרב שהציבור הישראלי רוחש לאיכות הטיפול הרפואי וטיב השירות שכללית מעניקה ל-4.8 מיליון לקוחותיה. הציבור מוקיר את הטיפול והשירותים שאנו מעניקים בתחום הקורונה לצד פיתוח וקידום שירותים דיגיטליים חדשניים ויכולות מחקר".

 

 

 

מדד המותגים מבוסס על סדרת סקרים שנערכו בין החודשים מאי-יוני 2022 בקרב מדגם ארצי מייצג של 500 נשאלים מעל גיל 18. בסקרים שביצעה חברת הגל החדש נבדקו השאלות מי הם המותגים המוערכים ביותר בעיני הנשאלים ועל אילו מותגים הם הכי סומכים.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית רונן נודלמן: "במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, נרגשים מהישג הכללית בדירוג המותגים. במהלך תקופת הקורונה המשכנו להפעיל את כל המרפאות והשירותים והענקנו שירות רציף ואיכותי למטופלים שלנו, שמרנו על קשר הדוק עם הציבור ועם הקהילה ואנו מודים ושמחים על האמון שניתן בנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר