ביקור יו"ר כללית במחוז חיפה והגליל המערבי של כללית (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)
ביקור יו"ר כללית במחוז חיפה והגליל המערבי של כללית (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)

יו"ר דירקטוריון הכללית ביקר במרפאות במחוז חיפה והגליל המערבי

היו"ר יוחנן לוקר התרשם מהישגי המחוז בתחום האיכות הרפואית ומהעשייה המקצועית והחדשנית בתחום בריאות הנפש

פורסם בתאריך: 23.8.22 15:37

מפגש עם צוותים, הצגת פרויקטים חדשניים בתחום בריאות הנפש ומפגש עם ראש עיריית טירת כרמל – כל אלה היו חלק מביקורו של יו"ר דירקטוריון הכללית יוחנן לוקר במחוז חיפה והגליל המערבי.

הסיור, אליו נלווה מנהל המחוז רונן נודלמן, החל במרפאת מרבך בקרית חיים, שעברה לאחרונה שיפוץ מקיף ואובזרה בציוד חדיש ומתקדם. המשתתפים בסיור ביקרו במרפאה הראשונית, במכון הפיזיותרפיה ובמרפאות לבריאות הנפש למבוגרים, ילדים ונוער.

במהלך הסיור שוחח לוקר עם המנהלים והעובדים במרפאות וביחידות השונות וקיבל סקירה נרחבת בנושא הטמעת הרפורמה בבריאות הנפש ופרויקטים חדשניים וייחודיים בתחום מפי ד"ר טטיאנה זלוז'ין, מנהלת מערך בריאות הנפש במחוז חיפה והגליל המערבי של כללית.

משם, המשיך הסיור למרפאת טירת כרמל מערב והמרכז לבריאות הילד, ולאחר הביקור ושיחה עם המנהלים והעובדים, פגשו לוקר ונודלמן את ראש עיריית טירת כרמל ר אריה טל ושוחחו עימו על שיתופי הפעולה הנרחבים שמקיים המחוז עם העיר, על שרותי הכללית בעיר בכלל ועל תוכניות ההתרחבות והרחבת השירותים לשכונות החדשות בפרט.

 

 

במהלך הביקור הציג נודלמן את השירותים הרפואיים שמעניקה כללית במחוז וסיפר על המאמצים והמשאבים הרבים המושקעים בהנגשת השירותים, לרבות שירותים הניתנים רק בבתי החולים, למטופלים בכל רחבי המחוז. כמו כן שיתף נודלמן בתוכניות המחוז להרחבה ושדרוג של התשתיות והשירותים קיימים.

לוקר שוחח במהלך ביקורו עם הצוותים, התרשם מהישגי המחוז, מהעשייה המקצועית והחדשנית בתחום בריאות הנפש, מהנגשת והרחבת השירותים למטופלים כולל אשפוזי הבית והחמיא מאוד לפיתוח המואץ בבינוי ושיפור נראות המתקנים במחוז.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר