טקס השקת השירות המורחב בלין (צילום: ראובן כהן, דוברות עירית חיפה)
טקס השקת השירות המורחב בלין (צילום: ראובן כהן, דוברות עירית חיפה)

כללית השיקה את שירות הלילה וסופי השבוע של המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין

בשורה לתושבי מטרופולין חיפה: כללית הרחיבה את השירות הרפואי בלין, והוא ניתן עתה מהבוקר עד הלילה. הרחבת השירות צוינה בטקס חגיגי בהשתתפות ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם וראש עיריית טירת כרמל אריה טל

פורסם בתאריך: 18.10.22 20:25

מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית הרחיב את שעות השירות הרפואי במיון הקהילתי במרכז לרפואה יועצת לין בחיפה, שניתן מעתה מהבוקר ועד הלילה, כולל בחגים ובסופי שבוע. הרחבת השירות הושקה בטקס חגיגי במעמד ראש עיריית חיפה עינת קליש-רותם וראש עיריית טירת כרמל אריה טל

המרכז לרפואה יועצת לין, שנחשב למרכז הגדול בארץ לרפואה יועצת של כללית, משמש מעין בית חולים קטן ומבוצע בו מגוון רחב של פעילויות וניתוחים, חלקם אף בהרדמה מלאה. במרכז ניתנים שירותי רפואה מתקדמים על ידי מאות אנשי צוות מומחים בשלל תחומים, כגון: אונקולוגיה, סוכרת, נשים, עיניים, אף-אוזן-גרון, המטולוגיה, נפרולוגיה, מכון דימות, פלסטיקה, מעבדה, בית מרקחת ועוד.

החל משנת 2018, על מנת להקל על המטופלים וכחלק ממעטפת השירותים בעיר חיפה, כללית מפעילה בלין שירותי מיון קהילתי, הממוקם בקומת הקרקע, שעברה שדרוג מקיף במתחם ייעודי, עם כניסה נפרדת. חדר המיון שוכן בצמוד למחלקת התאונות במערך משולב של טיפול בבעיות פנימיות דחופות וטיפולי טראומה. צוות המיון מאויש על ידי רופאים מומחים מתי החולים כרמל ורמב"ם, בעלי ניסיון רב בחדר מיון, ובמקרים בהם יש צורך להעביר את המטופל לחדר מיון בבית חולים, הוא יתקבל שם במסלול מהיר.

המיון מכיל 12 עמדות טיפול, עם מיטה וכורסה בכל עמדה, כדי לאפשר למלווה לשהות לצד המטופל שזקוק להישאר במיון להשגחה ומעקב.

למיון הקהילתי יתרונות רבים: מהמטופל נמנעת המתנה ממושכת המוכרת בחדרי המיון העמוסים בבתי החולים והשירות הוא מהיר ויעיל. החולה חשוף פחות לזיהומים והוא שוהה באווירה רגועה וידידותית יותר מזו שבהמולת חדר מיון.

 

 

ד"ר ארז אלון, מנהל המרכז הרפואי לין: "המרכז הרפואי לין נמצא בתנופת התפתחות מרשימה, אשר כוללת הרחבת שירותים במרכז, הוספת אנשי צוות מומחים וכעת גם הרחבת שעות הפעילות עד לשעות הלילה המאוחרות".

קליש-רותם: "הרחבת שעות הפעילות של המרכז הרפואי היא נכס אדיר לציבור החיפאי ותרומה משמעותית להורדת העומסים הקיימים בחדרי המיון בבתי החולים באזור חיפה והצפון. אני רוצה בהזדמנות זו להודות למנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן, שבקדנציה שלו כאן בחיפה, משפר ומייעל באופן משמעותי את פעילות הקופה עבור תושבי מטרופולין חיפה. הוקרתי והערכתי שלוחה לכם, הצוותים הרפואיים, אשר פעילותכם ומסירותכם לטיפול, שלעיתים מציל חיים, מעוררת השראה וראויה להערצה".

טל: " למתן שירות טוב לתושבים אין תחליף, ובעיקר בתחום הבריאות. המיון הקהילתי הוא בשורה. הוא מהווה את המענה הנכון בזמן הנכון עבור הפונים. אתם תמשיכו בעשייה המבורכת ואנחנו נמשיך ליהנות מהשירות הטוב של כללית בטירת כרמל ובמרכז הרפואי לין".

נודלמן: "הרחבת שעות הפעילות של המיון הקהילתי במרכז הרפואי לין מצטרפת לפרישת שירותים נרחבת שיש לכללית בחיפה ולמוקד רפואי נוסף שכללית מפעילה בשטחו של המרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. המטרה שלנו היא להעניק למבוטחים שלנו כמה שיותר שירותים בתוך הקהילה. זו המגמה העולמית, ואני שמח להגיד שכאן, במחוז, אנחנו מובילים בתחום. בקרוב אנחנו עומדים להרחיב את שירותי הלילה במיונים הקהילתיים גם לאזורים הצפוניים יותר של המחוז. בתחילת השנה נרחיב את השירות לכרמיאל ובהמשך גם לסכנין ולנהריה. זו בשורה אמיתית לתושבי האזור".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר