עידן ירון על הסוס עם איתי מזור וחלי ביטון, חובשי מד"א (צילום: דוברות מד"א)
עידן ירון על הסוס עם איתי מזור וחלי ביטון, חובשי מד"א (צילום: דוברות מד"א)

חובשי מד"א הגשימו לנער עם צרכים מיוחדים שני חלומות

לעידן ירון, נער עם צרכים מיוחדים מקרית חיים, היו שני חלומות - הראשון קשור לרכיבה על סוסים והשני קשור למד"א. לכבוד יום הולדתו ה-17 הצליחה אמו ליאת להגשים לו את החלומות בעזרתם של חובשי הארגון איתי מזור וחלי ביטון. "היה כיף מאוד. הפתיעו אותי והתרגשתי נורא", סיכם ירון

פורסם בתאריך: 27.10.22 16:18

לעידן ירון, נער עם צרכים מיוחדים מקרית חיים, היו שני חלומות – הראשון קשור לרכיבה על סוסים והשני קשור למגן דוד אדום. לכבוד יום הולדתו ה-17, אמו ליאת ירון רצתה להפתיע אותו ויצרה קשר עם איתי מזור, חובש בכיר במד"א, שאותו הכירה דרך קבוצת חברים משותפת בוואסטאפ.

האם סיפרה למזור על בנה, על אהבתו לרכיבה על סוסים מאז שהיה ילד קטן ואיך הקורונה טרפה את הקלפים וחוות הסוסים שאליה הוא היה מגיע במסגרת רכיבה טיפולית נסגרה, ומאז עידן לא רכב. היא סיפרה גם על צוות מד"א שהגיע להדריך בבית ספרו לפני כחודש ועל התרגשותו מהפעילות שהשאירה בו חותם עז. "החלטתי לנסות להפתיע אותו בנסיעה באמבולנס ליום ההולדת ולשלב את זה גם עם סוסים", היא המתיקה סוד עם החובש.

 

 

מזור, אשר רוכב על סוסים באופן קבוע, התגייס מיד למשימה ביחד עם החובשת חלי ביטון, וביום שישי שעבר הם הצליחו להגשים חלום מיוחד מאוד. "הגענו לביתו של עידן עם אמבולנס מקושט ועם שני סוסים", הוא מספר, "עידן הצטרף אלינו לצוות האמבולנס לנסיעה לחוות הסוסים בכפר ביאליק, שם חיכתה לו הפתעה ליום ההולדת – רכיבה על סוסים בחווה ליום שכולו לכבודו. זו היתה חוויה מיוחדת מאוד, גם לעידן וגם לנו. לפעמים הדברים הפשוטים והקטנים הם אלה שמייצרים את האושר הכי גדול. החיוך על הפנים של עידן באמבולנס ובמהלך הרכיבה שווה את הכל".

עידן הנרגש סיכם: "היה כיף מאוד. הפתיעו אותי והתרגשתי נורא. אני רוצה להגיד תודה לכולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר