פרופ' משה רוח ופרופ' מיכאל הלברטל (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
פרופ' משה רוח ופרופ' מיכאל הלברטל (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם ציין את פתיחת השנה ה-85 להקמתו

בקריה הרפואית רמב"ם ציינו את פתיחת שנת ה-85 להקמתו של בית החולים באירוע שבו הוקרן סרט נדיר ויחיד מאותו היום בשנת 1938. באירוע, שבו השתתפו מאות מעובדי רמב"ם בעבר ובהווה, התקיימו הרצאות זוגיות בנושא "עבר והווה" כאשר כל מרצה ייצג תקופה אחרת

פורסם בתאריך: 18.12.22 14:47

מאות מעובדי הקריה הרפואית רמב"ם בעבר ובהווה ציינו היום (ראשון) את פתיחת שנת ה-85 להקמתו של בית החולים, שבה עתידים להתקיים אירועים, טקסים ופעילויות שונות.

רמב"ם נפתח בחורף שנת 1938 בשכונת בת גלים בארץ ישראל המנדטורית. באותו היום התקיים טקס לציון פתיחת פעילותו של בית החולים הממשלתי בבניין שנבנה על ידי חברת סולל בונה. בטקס בבית החולים, שאת הקמתו יזמה ממשלת המנדט, נכח הנציב העליון הרולד מקמייקל. באירוע שהתקיים היום הוקרן סרט נדיר ויחיד מאותו האירוע לפני 85 שנה, שבו נחנך הבניין הראשון של בית החולים אשר נקרא היום הבניין לרפואה פנימית ע"ש שמואל והרטה עמיר.

 

 

את האירוע הנחו סגנית מנהל רמב"ם ד"ר מיכל מקל וסגן המנהל לשעבר ד"ר צבי בן-ישי, שגם נתן הרצאה שבה חשף את גלגוליו השונים של לוגו בית החולים עד לגרסתו הנוכחית. לאחר מכן התקיימו הרצאות זוגיות בנושא "עבר והווה", כאשר כל מרצה ייצג תקופה אחרת: פרופ' משה רוח חלק את הבמה עם פרופ' מיכאל הלברטל ששוחחו על ניהול בית החולים תחת שרביטו של כל אחד מהם; פרופ' אורן זינגר וד"ר מריאל קפלן הרצו על השינוי שעבר על המעבדות של בית החולים; מרים (מריוש) וייסקופ ומאשה בוז'קו עסקו בעולם חדרי הניתוח בעבר ובהווה; רבקה אבן וזיו שרון שיתפו על ניהול מחלקת הגזברות; ופרופ' משה ברנט ופרופ' דניאלה מגן חלקו מהיכרותם עם עולם בתי החולים לילדים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר