משלחת בכירים בפארק המדע וההייטק (צילום: דור אהרון)
משלחת בכירים בפארק המדע וההייטק (צילום: דור אהרון)

מעכשיו אמרו: פארק המדע וההייטק

שינוי שמו של פארק מדעי החיים לפארק המדע וההייטק נועד להגביר את השילוב בין הפארק לאקוסיסטם העירוני. השבוע ביקרו בו בכירים מהמטות הגלובליים של חברות ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי ופארמה ושל ארגוני בריאות וחדשנות ממדינות שונות במסגרת אירועי שבוע HealthIL

פורסם בתאריך: 28.12.22 07:31

משלחת בינלאומית של עשרות בכירים מהמטות הגלובליים של חברות ביוטכנולוגיה, מכשור רפואי ופארמה וארגוני בריאות וחדשנות ממדינות שונות באירופה ובאסיה ומארצות הברית, התארחה בפארק המדע וההייטק בחיפה במסגרת אירועי שבוע HealthIL. את יום האירוח בחיפה יזמה קהילת הבריאות הדיגיטלית HealthIL כאירוע לוויין לכנס הבינלאומי שנערך השבוע בארץ, והוא כלל סיורים, סדנאות ושולחנות עגולים. יום האירוח התקיים בשיתוף עם קבוצת הנדל"ן מבנה ועם החברה הכלכלית לחיפה.

קהילת הבריאות הדיגיטלית HealthIL, שהוקמה בחיפה על ידי המכון הישראלי לחדשנות והחברה הכלכלית לחיפה, נתמכת כיום על ידי משרד הכלכלה, רשות החדשנות, משרד הבריאות, ישראל דיגיטלית והמכון הישראלי לחדשנות, ומטרתו היא לקדם את תחום הבריאות הדיגיטלית בארץ ובעולם.

"לחיפה יש פוטנציאל רב להיות מרכז לאומי וגלובלי לנושא", אמרה מנכ"לית HealthIL יעל אופיר לבאי האירוע, "יש כאן ידע, תשתיות מחקר ותמיכה ותרבות של סקרנות וחתירה למצויינות. כחיפאית שגדלה וגרה כאן אני שמחה לראות את הצמיחה ואת ההתקדמות".

יום האירוח נערך במעבדות הפיתוח של חברת GE Healthcare בפארק המדע וההייטק במטרה לתמוך בפעילותה של קהילת הבריאות הדיגיטלית ולחשוף חברות טכנולוגיות בינלאומיות ליתרונותיו הרבים של הפארק, שבו חברות טכנולוגיה בינלאומיות נוספות, מרכזים רפואיים ומוסדות אקדמיים מובילים, ובכך להפוך למשכנם של מרכזי המחקר והפיתוח של חברות אלו.

 

 

הפארק משתרע על פני שטח של 31 דונם, ועליו צפויים לקום עוד ארבעה בניינים שיצטרפו לבניין הקיים. שטחם הכולל של חמשת הבניינים יהיה כ־85 אלף מ"ר. חמשת הבניינים מיועדים לתעשיות עתירות ידע.

סמנכ"לית השיווק של מבנה יעל פרי: "שינוי שמו של הפארק – מפארק מדעי החיים לפארק המדע וההייטק – נועד להגביר את השילוב בין הפארק לבין האקוסיסטם העירוני, הכולל את בתי החולים, את מוסדות האקדמיה, את חברות המכשור הרפואי ואת חברות הסטארט אפ שפועלות בעיר. הבניינים החדשים בפארק יביאו לעיר חברות נוספות, ייצרו מקומות עבודה משמעותיים ויעזרו להשאיר את הצעירים המוכשרים בתוך העיר".

מנכ"ל החברה הכלכלית אור  שחף: "חיפה שמה לה למטרה לקדם חדשנות ויזמות במספר תחומים, ובהם תחום ה-Healthcare. כפי שניתן לראות, הפארק נבנה בסטנדרט הבנייה הגבוה ביותר, והוא כולל משרדים, מעבדות, חדרים ועוד. הקומפלקס יכלול חמישה מבנים המיועדים לחברות מחקר ופיתוח, לחברות הייטק וביוטק, לחברות מתחומים משלימים ולנותני שירותים. הפארק הוא משכנם של חברות מובילות בתחומן, ואני מקווה שבעקבות הביקור נראה חברות בינלאומיות נוספות בחיפה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פארק מדעי החיים

    מעכשיו חזרו ואמרו בקול גדול: פארק מדעי החיים !!! (את שומעת קליש?!) ראשת העיר הכושלת עינת קליש ממשיכה במאבקה התמוה וחסר התכלית למיתוג מחדש של חיפה, במקביל למחיקת העבר החיפאי ולהרס כל מה שקדם והיה כאן לפניה, אבל אנחנו החיפאים לא ניתן לה. קליש כבר מזמן לא רלוונטית. אנחנו החיפאים נמשיך להגיד ה״חג של החגים״ ולא פסטיבל החורף, ״גבעת זמר״ ולא רמת איינשטיין, על שם הזמר אריק איינשטיין, ו״פארק מדעי החיים״ ולא פארק המדע וההייטק. כנאמר, ״מי שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל״. קליש כבר פגעה וקילקלה יותר מדי בהווה. החיפאים לא יתנו לה ולחבורה ההזויה הסובבת אותה להמשיך ולמחוק לנו את העבר. בעוד עשרה חודשים שמים קץ לפארסה השלטונית המתנהלת בחיפה ושולחים את קליש הביתה, כי לחיפה ולחיפאים מגיע עתיד טוב יותר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר