מאיה מלכה וגל מועלם עם התינוקות שנולדו באותו היום (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
מאיה מלכה וגל מועלם עם התינוקות שנולדו באותו היום (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

שתי אחיותיו של זוכה הנינג'ה יוגב מלכה ילדו ברמב"ם זו אחר זו

מאיה מלכה וגל מועלם, אחיותיו של של יוגב מלכה, זוכה "נינג'ה ישראל 2023" ומתחרה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", ילדו ברמב"ם האחת אחרי השנייה באותו חדר לידה. "מרוב העומס הוא אפילו לא ראה את העדכונים בקבוצת הווטסאפ המשפחתית", מספרות השתיים, שכלל לא היו צפויות ללדת במועד זה

פורסם בתאריך: 13.6.23 11:23

מיטה על יד מיטה, בחדר אחד במחלקת יולדות א' בקריה הרפואית רמב"ם, שוכבות מאיה מלכה (30) וגל מועלם (28) – שתי אחיות שילדו ברמב"ם ביום שבת האחת אחרי השנייה באותו חדר לידה. השתיים, שכלל לא היו צפויות ללדת במועד זה, הן אחיותיו של יוגב מלכה, זוכה "נינג'ה ישראל 2023" ומתחרה בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים".

הראשונה ללדת היתה מלכה, הגדולה מבין השתיים, שלמרות שהיו עוד שבועיים לתאריך הלידה המשוער שלה החלה לחוות צירים כבר ביום חמישי. "פתאום, בשבת לקראת הצהריים, הלידה התקדמה בבת אחת", היא משחזרת, "הכל קרה מהר מאוד. החדר התמלא באנשים, והבנו שהתינוק במצוקה. הסתבר שחבל הטבור נכרך סביב הצוואר שלו, והוא התקשה לנשום. הצוות פעל במהירות והוציאו אותו בזמן. תודה לאל, עכשיו הכל בסדר".

באותו הזמן המתינה מועלם ללידה שלה עצמה. "הגעתי לרמב"ם כי התחלתי להרגיש ירידת מים, אבל לא התפתחה לידה", היא מספרת, "בגלל שהייתי בשבוע ה-36, הצוות התלבט מה לעשות והוחלט להשאיר אותי למעקב. הספקתי לבקר את מאיה בחדר הלידה, אבל הצירים הלכו ותכפו".

 

 

בזמן שהיא שכבה במיטה תחת מעקב של מוניטור שמעה מועלם את ההתרחשות במסדרון אך לא שיערה שהדרמה קשורה ללידה של אחותה. "קיבלתי הודעה מאמא שלי שמאיה ילדה", אומרת מועלם, "היא פינתה את החדר, ואני נכנסתי אליו. תוך זמן קצר הלידה שלי הסתיימה. כל כך הרבה רגשות בבת אחת".

השתיים, שילדו שני בנים, שוכבות כאמור זו לצד זו בחדר אחד. "גם כשהיינו קטנות חלקנו חדר, זה מרגיש כמו בבית", הן אומרות, "זו חוויה מדהימה ללדת ביחד שני בנים שהם יותר כמו אחים מאשר בני דודים. אמא שלנו לא נחה לרגע ורצה בינינו. כולם בעננים. זה כמו חלום".

ומה באשר לאח המפורסם? "הוא עסוק בצילומים, אז אנחנו סולחות לו", אומרת מועלם, "מרוב העומס הוא אפילו לא ראה את העדכונים בקבוצת הווטסאפ המשפחתית לגבי שתי הלידות. התקשרתי אליו ואמרתי לו 'אתה מבין שגם אני ילדתי?'. הוא היה בהלם. קיבלנו שיחת וידאו מחדר החזרות של "רוקדים עם כוכבים". הוא היה על הקו עם ג'וליה, השותפה שלו, כדי לוודא שאני לא עובדת עליו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר