הסוללה שנשלפה מאפה של הפעוטה (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
הסוללה שנשלפה מאפה של הפעוטה (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

הפעוטה סבלה מכאבי ראש עזים, ואז התבררה הסיבה

פעוטה בת 3 הגיעה למיון של בית החולים רות רפפורט לילדים בקריה הרפואית רמב"ם בגלל כאבי ראש עזים וקושי להירדם. בבדיקות הדימות שבוצעו לה נמצאו אינדיקציות להימצאותו של גורם זר באפה - סוללה קטנה - שהוביל לאותם הסימפטומים. צוות אא"ג הוציא את הסוללה מאפה של הילדה, והיא שוחררה לביתה

פורסם בתאריך: 2.7.23 14:53

פעוטה בת 3 פונתה ביום חמישי למיון של בית החולים רות רפפורט לילדים בקריה הרפואית רמב"ם בשל כאבי ראש עזים וקושי להירדם. בבדיקות הדימות שבוצעו לה נמצאו אינדיקציות להימצאותו של גורם זר באפה – סוללה קטנה – ולכך שהתגובות על המערכת הגופנית של הילדה הן שגרמו לאותם הסימפטומים.

משנמצא מקור הבעיה הוצאה הסוללה מאפה של הפעוטה על ידי צוות אא"ג (אף אוזן גרון), כשהיא תחת טשטוש. לאחר מכן היא נותרה להשגחה ולבסוף שוחררה לביתה כשהיא חשה בטוב.

לדבריו של ד"ר יונתן בוטבול, רופא בכיר במחלקת ילדים ב' ברמב"ם שהיה כונן באותה העת, סוללה קטנה עלולה להוות סכנה גדולה: "עצמים זרים טומנים בחובם פוטנציאל גדול לנזק. במקרה הזה הסיפור הסתיים טוב, אך הרבה דברים היו עלולים לקרות ולהעמיד את הילדה הקטנה בסכנה ממשית לבריאותה. עם תחילתו של החופש הגדול אנו מפצירים בהורים להשגיח על הילדים בשבע עיניים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר