הישאם קשקוש (צילום: דוברות כללית)
הישאם קשקוש (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: מנהל סיעוד חדש למרכז לרפואה יועצת זבולון

הישאם קשקוש מונה למנהל הסיעוד במרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ויהיה אחראי על כ-90 אחים ואחיות. הוא מספר למה בחר לעבוד בקהילה ולא בבית חולים, אומר שהוא אוהב אתגרים וחדשנות ומשתף אותנו במשולש הזהב שלו לאורח חיים בריא

פורסם בתאריך: 7.9.23 01:02

הישאם קשקוש (47), נשוי + 2, מכרמיאל, מונה למנהל הסיעוד במרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. הוא בוגר תואר ראשון בסיעוד, תואר שני בניהול מערכות בריאות ועל-בסיסי בחדרי ניתוח.

את דרכו המקצועית החל קשקוש במחלקה לניתוחי לב וחזה בבית החולים הדסה עין כרם. בכללית החל את דרכו כמנהל סיעוד במרפאת בענה דיר אלאסד, שם היה רפרנט אי ספיקת לב והוביל תוכנית לצמצום אשפוזים חוזרים של מטופלים בבתי החולים. בנוסף, הוא היה מנהל סיעוד במרפאת כללית נהריה געתון ולאחר מכן ניהל את חדרי הניתוח בזבולון.

"בחרתי לעבוד בקהילה ולא בבית חולים, מכיוון שאני מאמין שזהו הקו הראשון לשמירת בריאות המטופלים ולמניעת מחלות", אומר קשקוש, "יש כתובת אחת זמינה למגוון הטיפולים ובפרט בכללית, המעניקה מגוון רחב של שירותים וטיפולים הנחוצים למטופלים בקרבה למקום מגוריהם". במרכז לרפואה יועצת זבולון בניהולו של ד"ר אסף הלפרין יש כ-20 מחלקות, בהן עובדים כ-90 אחים ואחיות.

 

 

בנוסף, משעות הבוקר ועד הלילה, פועל בזבולון המיון הקהילתי, שבו צוות מומחים מיומן המעניק שירות עם תנאים כמו במיון: חדר השהיה למעקב, בדיקות, עירויים, בדיקות הדמיה, מעבדה דחופה ואף בית מרקחת – שירות שאין בחדר מיון בבית חולים. באותו המתחם, שבו נמצא המיון הקהילתי (זבולון בבניין 1, קומה 1), פועל מדי יום, בין השעות 23:00-19:00, כולל סופי שבוע וחגים, שירות לרפואה דחופה. הצוות הרפואי מורכב ממומחים בתחומי רפואת משפחה, ילדים, פנימית וטראומה ונותן מענה רחב ללקוחות כללית כולל צילומי רנטגן, אק"ג, שירותי מעבדה נרחבים, תפירות וגבס.

"מה שמניע אותי בעשייה היומיומית הם האתגרים החדשים שאני מתמודד איתם מדי יום, החידושים, החדשנות בעשייה והעבודה עם אנשים איכותיים ומקצועיים. המסר שלי למטופלים הוא משולש הזהב: שינה טובה, אוכל בריא ופעילות גופנית", משתף קשקוש.

"אני מברך את הישאם על כניסתו הרשמית לתפקיד ובטוח, כי בעזרת ניסיונו וכישוריו הרבים, יצעיד את מערך הסיעוד במרכז הרפואי להישגים מרשימים", בירך ד"ר אסף הלפרין, מנהל המרכז הרפואי זבולון של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר