צביקה ויעל גולובשקו, עביר ואליאס אבו עוקסה (צילומים: באדיבות דוברות כללית)
צביקה ויעל גולובשקו, עביר ואליאס אבו עוקסה (צילומים: באדיבות דוברות כללית)

כשבריאות ואהבה נפגשות

לרגל הוולנטיינ'ס דיי (14 בפברואר), שחל השבוע, הכירו את הזוגות שהתאהבו במסדרונות כללית

פורסם בתאריך: 15.2.24 01:26

צביקה ויעל גולובשקו

קצת עליהם: הוא – מנהל מחסנים במערך הלוגיסטיקה של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית ובעל ותק של 27 שנים בכללית. היא – מנהלת את מחלקת הקבלה במרלו"ג צפון בכללית. שניהם מתגוררים בקרית ביאליק והורים לילדה בת 20 שנמצאת בימים אלה במילואים בחיל התקשוב.

סיפור פשוט: "את יעל הכרתי בשנת 1998, עוד כשעבדתי כמלקט ואורז זוטר. היא, באותה בתקופה, עבדה כקלדנית בהקלדת ההזמנות ובעבודה עם ניירת רבה, עוד בתקופה שלפני המסופונים. בדיעבד, אפשר לומר שהייתה בינינו כימיה כבר מהרגע הראשון. אם זה בחוש הומור והתלוצצויות ובעיקר בשיחות עמוקות שניהלנו בינינו. יום אחד, חברה שלה בעבודה שאלה אותי אם ארצה את מספר הטלפון שלה. השבתי כמובן בחיוב, ומאז הכל היסטוריה. יצאנו במשך כמה חודשים, אבל שמרנו על כך בסוד. זה השתנה יום אחד, כשהגענו יחד כזוג לאירוע של קולגה בעבודה. שם בעצם נחשפנו רשמית".

איך ההרגשה לעבוד יחד בכללית? "אנחנו לא מרגישים הבדל או שוני. כבר עבדנו ביחד באותו מקום במשך יותר מ-20 שנה. זה כיף לנסוע ולחזור ביחד לעבודה, אבל יודעים לעשות את ההפרדה. מרגישים שייכות מאוד גדולה לארגון, עם תחושת אחריות וגאים לשרת ציבור גדול של עובדים ומטופלים. קמים בכל בוקר עם חיוך ושמחים ממה שאנחנו עושים".

זוג מנצח: "אנחנו נשואים באושר גדול כבר 24 שנים. אם סופרים גם את התקופה שהתחלנו לצאת, אז זה כבר חצי יובל. הרבה שואלים אותי 'איך שומרים על הגחלת'. התשובה שלי היא בעזרת הרבה כבוד הדדי, לדעת להתפשר כשצריך ולקבל החלטות ביחד, בשילוב של עם הרבה פרגון וכמובן אהבה גדולה".

טיפ לזוגות: "חשוב לתת מקום לדברים השגרתיים והמינימליים שלעיתים לא שמים לב אליהם. לא להתבצר כל אחד בעמדה שלו ולהימנע ממלחמות אגו. זוהי כל המהות של זוגיות בעינינו".

עביר ואליאס אבו עוקסה

קצת עליהם: רוקחים במקצועם, נשואים והורים לשלוש בנות. עביר משמשת רוקחת אחראית במרפאת ג'ת הגלילית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי; אליאס עובד כרוקח במרפאת כללית בכרמיאל. מתגוררים בתרשיחא. שניהם משלימים כ-25 שנה בכללית כל אחד.

סיפור פשוט: "אמנם אף פעם לא עבדנו ביחד, אבל במסגרת המקצוע המשותף, תמיד יצא לנו להיפגש בכל מיני הזדמנויות. המפגש הראשון שלנו היה בזכות שיחת טלפון. אליאס התקשר לבקש תרופה מסוימת שהייתה חסרה למטופל שלו ונמצאה אצלנו בסניף. כעבור זמן הגעתי לבית המרקחת בכפר ראמה, שבו הוא עבד. נכנסתי לקנות תרופה והוא זיהה אותי כשהעביר את כרטיס הכללית במחשב. הוא מיד קישר זאת לשיחה הקודמת שלנו בטלפון. בהמשך הוא ביקש את מספר הטלפון שלי מהמפקח ברוקחות. מאז אנחנו ביחד, 23 שנים". משתפת עביר.

זוג מנצח: "יש בינינו הבנה מלאה האחד של השנייה. מגיעים הביתה ומספרים הכל. זה מאוד נוח שיש בן אדם שמבין אותך ברמה המקצועית. יוצא לנו הרבה להתייעץ. הבנות לפעמים מקטרות, אבל זה חלק ממי שאנחנו".

טיפ לזוגות: "חשוב שכל אחד ינסה להציב את עצמו במקום של בן או בת הזוג, שכן ההבנה הדו-צדדית והתמיכה היא חלק מרכזי בזוגיות. אנחנו מרגישים שאנחנו באמת משלימים זה את זו, אפילו ברמת התפקוד היומיומי בבית. מאחלים לנו עוד הרבה שנים של זוגיות פורייה וכמובן הרבה אהבה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר