לינה דמיטרייב ובתה שנולדה לפנות בוקר (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
לינה דמיטרייב ובתה שנולדה לפנות בוקר (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

יום הולדת פעם בארבע שנים: קבלו את ילדי 29 בפברואר

מאז חצות נולדו בקריה הרפואית רמב"ם שלוש בנות ובן שחולקים את התאריך היחיד בלוח השנה שמצוין רק פעם בארבע שנים. לינה דמיטרייב מחיפה, שילדה הלילה את בתה הראשונה: "אין ספק שמדובר בתאריך מיוחד ובילדה מיוחדת. לא נסתפק בחגיגה פעם בארבע שנים"

פורסם בתאריך: 29.2.24 12:42

29 בפברואר הוא תאריך מיוחד במינו, כזה שמצוין רק פעם בארבע שנים. וזה אומר גם שילדי תאריך זה חוגגים באמת את יום הולדתם פעם בארבע שנים. מאז חצות נולדו בקריה הרפואית רמב"ם ארבעה תינוקות שחולקים את הסטטוס המיוחד הזה – שלוש בנות ובן אחד.

בשעה 2:21 ילדה לינה דמיטרייב, בת 36 מחיפה, את בתה הראשונה בלידה רגילה, שהתרחשה דקות ספורות לאחר שהיא הגיעה לבית החולים. "בילדותי היתה לי חברה שנולדה בתאריך הזה, והיא ממש לא אהבה את הרעיון של לחגוג פעם בארבע שנים", מספרת דמיטרייב, "היא ציינה את יום ההולדת שלה ב-28 בפברואר, וחגגה ב-29 רק פעם בארבע שנים. אצלנו, הרוסים, לא נוהגים להקדים ימי הולדת, אז כנראה שאנחנו נחגוג בתחילת מרץ. אין ספק שמדובר בתאריך מיוחד ובילדה מיוחדת. לא נסתפק בחגיגה פעם בארבע שנים".

 

 

ערין סואעד, בת 35 מאזור הצפון, ילדה אף היא בת, בשעה 1:42. התינוקת מאזנת כעת את מספר הילדים בבית -שלושה בנים ושלוש בנות. לדבריה, היא שמחה ללדת בתאריך מיוחד, אך לא מתכוונת להמתין ל-29 בפברואר בלוח השנה ותחגוג לבתה בכל סוף חודש פברואר.

אומימה שתיה, בת 35 מבסמת טבעון, חולקת אף היא את התאריך המיוחד עם היולדות שהגיעו היום לרמב"ם. לה ולבעלה נשאת נולדה תינוקת שהרחיבה את המשפחה אחרי בן ובת שממתינים בבית. משפחת שתיה החליטה שימי הולדת הם אירועים של פעם בשנה, ולא מתכוונים לוותר על אף אחד מהם.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זאת הכותרת האמיתית

    המגזר היהודי – ילד ראשון בגיל 36
    המגזר הבדואי – 6 ילדים בגיל 35

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר