ד"ר עדי שולחני אלמלם וד"ר סילבי שילר | צילומים: ולאד לימר, דוברות כללית
ד"ר עדי שולחני אלמלם וד"ר סילבי שילר | צילומים: ולאד לימר, דוברות כללית

שתי נשים מונו השבוע לניהול אזורי במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית

ד"ר סילבי שילר מונתה למנהלת מרפאות כללית בחיפה, וד"ר עדי שולחני אלמלם מונתה למנהלת מרפאות כללית בקריות

פורסם בתאריך: 11.3.24 22:58

ד"ר סילבי שילר מונתה למנהלת מרפאות כללית בחיפה והחליפה בתפקיד את ד"ר רחל דהן, שמונתה החודש למנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

ד"ר שילר, נשואה + 2, בוגרת הטכניון ומומחית ברפואת משפחה, ניהלה בעבר את מרפאת כללית בכרמל צרפתי בחיפה ובארבע השנים האחרונות עמדה בראשה של מינהלת קריות, שמשרתת כ-137 אלף מתושבי הקריות, המקבלים שירותים רפואיים איכותיים ומתקדמים בכ-25 מרפאות הפזורות בכל שכונה.

ד"ר שילר: "האני מאמין שלי כרופאת משפחה הוא שהרפואה המונעת, הגילוי והטיפול המוקדם עומדים בראש סדר העדיפויות ואנו פועלים רבות לקידום הנושא. בנוסף, שירות רפואי איכותי מותאם אישית, נגיש וזמין נמצא בבסיס העשייה שלנו, ובחיפה רואים זאת הלכה למעשה. זמינות השירותים גבוהה, ישנן מרפאות רבות של כללית הפזורות ברחבי השכונות בעיר ושני מוקדי רפואה דחופה – במרכז הרפואי לין ובמרכז הרפואי כרמל הזמינים גם בסופי השבוע".

את ד"ר שילר במינהלת קריות מחליפה ד"ר עדי שולחני אלמלם.

 

 

ד"ר שולחני אלמלם, נשואה + 5, סיימה לימודי רפואה בטכניון. את הסטאז' עשתה בקריה הרפואית רמב"ם, ואת ההתמחות במחלקה לרפואת משפחה של כללית במחוז במרפאות לב הקריה וכפר חסידים ובמרכז הרפואי כרמל.

את דרכה בכללית החלה ד"ר שולחני אלמלם לפני כ-13 שנים כמתמחה ברפואת המשפחה. לאחר מכן עבדה במרפאת כללית צאלון בקרית חיים, ולפני כארבע שנים מונתה למנהלת המרפאה. בנוסף, היא עוסקת בהוראה והדרכה של סטודנטים מהטכניון ומתמחים במחלקה לרפואת משפחה.

ד"ר שולחני אלמלם: "האני מאמין שלי הוא נפש בריאה בגוף בריא. לכל אחד אחריות אישית והכוח לשמור על בריאותו הגופנית והנפשית. עלינו לעשות מאמצים על מנת לשמור על בריאותנו על ידי שינוי אורח חיים ואימוץ הרגלים בריאותיים. רפואת המשפחה זהו תחום שיש בו היכרות רבת שנים עם המטופלים וניתן לסייע להם בשמירה על בריאות גופנית ונפשית, מתוך נקודת מבט כוללנית הרואה את המטופל כאדם ושמה אותו במרכז".

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי רונן נודלמן בירך את המנהלות החדשות לרגל כניסתן לתפקיד: "אני מאחל בהצלחה לד"ר שילר ולד"ר שולחני אלמלם. אני סבור ובטוח שבשילוב הכישורים והידע שיש להן, הן יובילו את המינהלות קדימה, למצוינות באיכות הטיפול והשירות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר