המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
המרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

הציבור נחשף לחצבת במחלקת המיון בכרמל

ממשרד הבריאות נמסר כי ביום חמישי שעבר ובימים שבת וראשון נחשפו המבקרים במחלקת המיון במרכז הרפואי כרמל למחלת החצבת. מי שלא חוסן בשתי מנות נגד חצבת ונולד משנת 1957 ואילך מתבקש לפנות בהקדם לשירותי הבריאות

פורסם בתאריך: 1.1.20 21:09

מבקרים בחדר המיון במרכז הרפואי כרמל ביום חמישי, 26 בדצמבר, בשעות 22:30-17:00 ובין יום שבת, 28 בדצמבר, בשעה 8:30 ליום ראשון, 29 בדצמבר, בשעה 19:00 נחשפו למחלת החצבת – כך נמסר מדוברות משרד הבריאות. מי ששהה במקום במועדים אלה ושנולד משנת 1957 ואילך ולא חוסן בשתי מנות נגד חצבת, מתבקש לפנות בהקדם ותוך שישה ימים מהחשיפה ללשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריו או למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400* על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון.

משרד הבריאות מבקש מהמבקרים בכרמל אשר סובלים מחום ומאחד או יותר מהתסמינים הבאים – שיעול, נזלת, דלקת עיניים או פריחה – להימנע מלהגיע למקומות ציבוריים (מקומות עבודה, בתי תפילה, קניונים, מסעדות, תחבורה ציבורית), לאירועים רבי משתתפים או לכל מסגרת ציבורית נוספת על מנת למנוע הדבקה של הסביבה.

מי שסובל מתסמינים ונזקק לבדיקה רפואית מתבקש לפנות למרפאה או לכל מוסד רפואי אחר בתיאום מראש. לחלופין הוא מתבקש להודיע מיידית לצוות בהגעה למוסד הרפואי כי ייתכן שנחשף לחצבת. יש לציין כי הסימנים מופיעים תוך 21 ימים ממועד החשיפה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוירוס קטלני ועד שפעות מסובכות

    בית חולים זה המקום הכי מסוכן, כולם יוצאים ממנו חולים.
    הרמז נמצא בשמו.
    זה לא בית הבראה או בית מרפא. זה בית חולים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר