פרופ' אמיר קוגלמן והאחות אירי שטיין עם משפחת חכם, שלה נולדה רביעייה ששלושה מהם טופלו בפגייה (צילום: פיוטר פליטר, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
פרופ' אמיר קוגלמן והאחות אירי שטיין עם משפחת חכם, שלה נולדה רביעייה ששלושה מהם טופלו בפגייה (צילום: פיוטר פליטר, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם: מפגש איחוד של פגים

במפגש שנערך לציון חמש שנים לפגייה המחודשת בקריה הרפואית רמב"ם התכנסו אנשי הצוות הרפואי והצוות הסיעודי לדורותיהם, הורים וילדים בוגרי הפגייה

פורסם בתאריך: 27.1.20 10:02

פגישת מחזור לא שגרתית נערכה בקריה הרפואית רמב"ם, כאשר עשרות משפחות, שכולן טופלו בחמש השנים האחרונות בפגייה של בית החולים, התאחדו. במפגש, שנערך לציון חמש שנים לפגייה המחודשת, התכנסו אנשי הצוות הרפואי והצוות הסיעודי לדורותיהם, הורים וילדים בוגרי הפגייה.

"מרגש מאוד לראות את הבוגרים שלנו", אמר מנהל הפגייה פרופ' אמיר קוגלמן, "עבור כולנו זוהי סגירת מעגל משמעותית, אישית ומקצועית".

את דברי הפתיחה נשאו סגנית מנהל רמב"ם ד"ר מיכל מקל, פרופ' קוגלמן, ומנהל הפגייה לשעבר פרופ' שרגא בלזר. לאחר מכן עלו על במת אולם גרדינגר בבית החולים רות רפפורט לילדים אתי אהרונסון – אם לשני פגים שטופלו בשנים האחרונות ברמב"ם, אשר סיפרה את חוויותיה והקרינה סרט וידאו שהיא הכינה על בתה הצעירה עדי.

 

 

הפגייה של רמב"ם נחשבת למרכז על בשל מספר הלידות בה ובשל היותה מרכז שלישוני, כלומר מרכז המטפל במקרים המורכבים ביותר. ברמב"ם מציינים כי מדי שנה מטופלים במחלקה בין 450 ל-500 ילודים בממוצע – פגים וילודים שזקוקים לטיפול נמרץ מסיבות שונות.

"הטיפול היומיומי שלנו הוא העבודה שלנו והשליחות שלנו", אמר פרופ' קוגלמן, "אבל לראות היכן הם נמצאים ואיזו דרך הם עשו מאז השחרור זה תהליך חשוב מאין כמותו לצוות. זה מפיח בנו את הכח להמשיך. גם למשפחות חשוב לראות משפחות אחרות שנמצאות באותה הסירה, להתעודד, להתחזק, לחלוק חוויה שהיא הרבה מעבר לאמונה, לדת, לגיל, ולרקע תרבותי, ואשר מבוססת על מכנה משותף של כולנו – אהבת הילדים".

 


 

 


 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר