מתחם דרייב אין קורונה סמוך למרכז הקונגרסים (צילום: דוברות עיריית חיפה)
מתחם דרייב אין קורונה סמוך למרכז הקונגרסים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מתחם דרייב אין קורונה בחיפה ייפתח מחר בבוקר

מתחם היבדק וסע לגילוי נגיף הקורונה, שהוקם על ידי מד"א ועיריית חיפה סמוך למרכז הקונגרסים, ייפתח מחר ויפעל בשעות 17:00-10:00. במתחם יבוצעו כ-1,500 בדיקות מדי יום

פורסם בתאריך: 22.3.20 15:36

מחר (שני) בבוקר צפוי להיפתח מתחם היבדק וסע לגילוי נגיף הקורונה שהוקם סמוך למרכז הקונגרסים. במתחם שאותו הקימו מד"א ועיריית חיפה יפעל יבוצעו כ-1,500 בדיקות מדי יום, והוא יפעל בשעות 17:00-10:00. מחר בשעה 8:00 יתבצע פיילוט במקום. יצוין כי בשלב זה יופנו לבדיקה במתחם רק מי שיתבקש לעשות כן, וכי לא יתבצעו בדיקות לציבור הרחב.

אדם שיש לו אפשרות להגיע ברכב פרטי, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או ברכב שיתופי, יקבע תור לבדיקה במתחם היבדק וסע, ויקבל SMS עם קישור למילוי פרטים אישיים. לאחר הזנת הפרטים יקבל הפונה אל מכשיר הטלפון שלו קוד QR. לאחר קבלת הקוד ניתן להגיע למתחם הבדיקות במועד שנקבע וברכב פרטי עם חלונות סגורים.

מלבד הטלפון הנייד עם קוד ה-QR יש להביא גם תעודה מזהה. אם מגיעים עם קטין שאין לו תעודה מזהה (תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון), על אחד מההורים להביא את תעודת זהות שלו עם הספח שבו מופיעים פרטי הילד. אם מגיעים עם אדם שזקוק לסיוע במהלך הבדיקה, יש להקפיד שמבוגר יישב לידו במושב האחורי.

 

 

בכניסה למתחם יש להציג דרך חלון הרכב, כשהוא סגור, את מסך הטלפון עם קוד ה-QR שהתקבל. רק כך ניתן להיכנס למתחם ולבצע את הבדיקה. הנהגים יוכוונו על ידי סדרנים לאחד מהמסלולים במתחם, וייעצרו באוהל הראשון מבין שניים. רק כאשר יקבלו הנחייה מהסדרן, הם יתקדמו אל האוהל הבא, שבו פותחים את חלון הנהג ומציגים לקורא הברקוד שמוצב במקום את הטלפון הנייד עם קוד ה-QR, עד לקבלת אישור מהבקר. אם יש ברכב כמה נדגמים, על הנהג להציג לקורא הברקודים את הקודים של כולם.

לאחר קבלת האישור עבור כל נדגם, יש להתקדם בתוך האוהל לעמדת הדוגם – פראמדיק של מד"א שעוטה ערכת מיגון מלאה נגד הידבקות. הדוגם ייקח את הדגימה ויעביר אותה לאיש מד"א נוסף, ממוגן גם הוא, שיעביר את הדגימה באופן מסודר למכולת קירור, עד להעברתה לבדיקה במעבדה. מיד עם סיום לקיחת הדגימות, על הנהג לסגור את חלונות הרכב ולנסוע בחזרה לביתו.

במד"א מדגישים כי בשום שלב בתהליך אין לצאת מהרכב או לפתוח חלונות, למעט כאשר מתבקשים לעשות כן על ידי איש מד"א.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר