שאול פרחי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פיקי פלקסר-ברק)
שאול פרחי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פיקי פלקסר-ברק)

הנפטר החיפאי מקורונה: שאול פרחי

חולה הקורונה החיפאי שהלך היום לעולמו בקריה הרפואית רמב"ם הוא שאול פרחי, מורה ומרצה לאלקטרוניקה מנוה שאנן. בת זוגו פיקי פלקסר-ברק ספדה לו בפייסבוק: "לא חיינו ביחד במקרה, היינו מיועדים זה לזה מאז ומעולם, חבל שלא נשארת איתי מספיק זמן"

פורסם בתאריך: 27.3.20 17:04

חולה הקורונה החיפאי שהלך היום (שישי) לעולמו בקריה הרפואית רמב"ם הוא שאול פרחי, מורה ומרצה לאלקטרוניקה מנוה שאנן.

בת זוגו פיקי פלקסר-ברק פרסמה בפייסבוק פוסט פרידה ממנו שבו כתבה: "שאול אהוב שלי. 9 שנים = 100 חודשים = 3,000 ימים = 72,000 שעות. עשרות רבות של טיולים בחו"ל ועוד עשרות טיולים בארץ. מאות מלונות ויותר מזה מסעדות ובתי קפה. טרפנו את החיים. עברנו ימים קשים, במיוחד מחלות מסכנות חיים שלי, היית לצידי וליווית אותי בכל מעשי, אפילו הלכת איתי יום יום לעבודה.

"אישי ואהובי היקר, בפגישה הראשונה איתך ניסיתי לעשות חשבון כשאמרת לי שאתה בן 57 ואני בת 54, ופתאום הגיעו תלמידים שלך, שמאות מהם פגשנו לאורך החיים שלנו ביחד, וכולם כל כל אהבו אותך וכולם אמרו שבלעדיך הם לא היו מסיימים את הלימודים ושאתה המורה היחיד שהם זוכרים ויזכרו לעולם. לא הצלחתי להבין מתי הספקת ללמוד וללמד כשהם כבר מלביני שיער ובני 50. מאז, יקירי שלי, למדתי חשבון, חישבתי וסיכמתי את הזמן ואת הבילויים שלנו יחד.

"הגיל לא היה רלוונטי. נראית צעיר, וגם עכשיו אתה נראה צעיר, ושערותיך כהות, כמעט ללא שערות שיבה, והיית צעיר בנשמה. תמיד אמרת שאתה לא מכיר ושמעולם לא היית כל כך הרבה ימים ושעות ביממה עם אף אחת כמו שאתה איתי.

"תודה לך, יקר שלי, שהיית לצדי ברע והפכנו את הרע ואת המשברים לטוב ויותר טוב, וידעת להתעלם גם מכעסי ומכעסיך. עכשיו עזבת אותי לעד והלב שלי כואב כל כך. הלילה הזה היה קשה מכל הימים האחרונים שלי פה איתך כי עוד היתה לי המון תקווה. הראש מסרב להאמין, גופי כולו דואב ונפשי סוערת".

 

שאול פרחי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פיקי פלקסר-ברק)

שאול פרחי ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של פיקי פלקסר-ברק)

 

 

בהמשך כתבה פלקסר-ברק: "אני תקווה ואמונה שאתה תהיה בעולם טוב כי היית נשמה גדולה וטובה. למרות חייך הלא קלים עד שהגעת אלי, לא נטרת טינה, סלחת מהר, ואני יודעת שהיו לנו חיים טובים ומלאי עניין עם הרבה אנשים אוהבים. אין אחד מבני משפחתי, מחברי ומחברים שאספנו עם השנים שלא אהב אותך אהבת נפש, והם כואבים ותומכים ובמיוחד לא מאמינים שלא יראו אותך יותר. הכרתי במשפחתך אנשים נפלאים שהפכו עם השנים למשפחתי, ובמיוחד הנכדים האהובים שלך שהפכו לשלי.

"שאול, היית סבא אהוב על נכדי, ואני לא יודעת איך לספר לאופיר ולאיתי שאתה כבר לא תבוא איתי לקחת אותם לגן ושלא תבשל לאופיר פלפל ממולא בלי פלפל, וקציצות טונה לימי ההולדת שלהם וקציצות בקר לאיתי לגן. ולמה הם לא יכולים לראות אותך בטלפון שלי כשאני מדברת איתם. איבדנו אותך, אהובי ורעי, הייתי לידך ודיברתי איתך למרות ששנינו בבית החולים ורק קיר אחד קטן מפריד בינינו. הווירוס האכזרי הזה לא פסח עלינו, ואני איתך ולידך עד לנשימתך האחרונה. אני משחררת אותך, אהובי, בכאב רב וכבר מתגעגעת. לא חיינו ביחד במקרה, היינו מיועדים זה לזה מאז ומעולם, חבל שלא נשארת איתי מספיק זמן".

 

הפוסט של פיקי פלקסר-ברק

הפוסט של פיקי פלקסר-ברק

 

ילדיו של פרחי מסרו: "אנו עצובים והמומים ממותו הפתאומי של אבינו היקר – אבא שהקדיש את כל חייו לילדיו במסירות אין קץ, ויותר מאשר את ילדיו אהב את נכדיו. קשה לדבר עליו בזמן עבר. לפני רגע או שניים שוחחנו ותכננו להיפגש מיד בסיום הבידוד, אך לנגיף היו תוכניות אחרות. אבא היה אדם עם לב גדול ורחב, שתמיד ייזכר כבשלן שהאכיל את כולם והתלוצץ עם כולם. הוא לימד דורות של תלמידים את מקצועות החשמל והאלקטרוניקה, ועשה זאת בדרכו הייחודית והמיוחדת. יותר מכל הוא אהב לטייל בעולם, ולצערנו כל זה נקטע".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. ניר

    שאול התותח!
    היית המורה שלי לאלקטרוניקה,
    כואב לי הלב לשמוע על לכתך.
    היה ברוך

  2. איתן בכמן

    יהי זכרו ברוך .משתתף בצער המשפחה.לימדנו יחד שנים רבות בא.שוב.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שאול היקר, היה המורה שלי לאלקטרוניקה בקרית ים בשנות ה 90, אכן מורה משכמו ומעלה, עצוב לי מאוד
    יהי זכרו ברוך

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כואב הלב על אדם שכולו נשמה אחת גדולה!! היית המורה שלי בביה"ס ע"ש שוב בשנות ה – 90. אדם עם לב רחב, מקצועי, חברי וטוב לב ת.נ.צ.ב.ה…

  5. אבי דניאלי, תלמידך בעבר

    שאול , כל כך עצוב בלב היית אדם מיוחד במינו, מורה מהלב והנשמה, דוגמה ומופת למורה ואדם במדינת ישראל לימדת אותי במגמת אלקטרוניקה בבית ספר שו"ב מכיתה י עד י"ג
    משתתף בצערכם, תנחומים מעומק ליבי
    ת.נ.צ.ב.ה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר