בהלת הקורונה (צילום: עופר וקנין)
בהלת הקורונה (צילום: עופר וקנין)

מהשבוע: הכניסה לרמב"ם רק עם מסיכה

הכניסה אל הקריה הרפואית רמב"ם תותנה בחבישת מסיכה לכיסוי האף והפה ובבדיקת חום. מי שמדידת החום שלו תצביע על חום של 38 מעלות ויותר יופנה ישירות לחדר המיון של בית החולים לבדיקה מקיפה. מי שיסרב להנחיות תימנע כניסתו

פורסם בתאריך: 4.4.20 18:37

דוברות הקריה הרפואית רמב"ם מסרה כי ממחר (ראשון) תותנה הכניסה אל בית החולים בחבישת מסיכה לכיסוי האף והפה ובבדיקת חום. הנחיה זו כוללת עובדים, מבקרים, מאושפזים, קבלנים וכל נותני השירותים.

מי שמדידת החום שלו תצביע על חום של 38 מעלות ויותר יופנה ישירות לחדר המיון של בית החולים לבדיקה מקיפה. מי שיסרב להנחיות תימנע כניסתו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. השיא אצלנו עוד רחוק יהיה אחרי פסח.

    אנחנו רק בתחילת בארוע.
    מספר ההרוגים 44 בשיא האירוע זה עלול להיןת מספר ההרוגים היומי. הציבור ממשיך לארח קרובי משפחה וחברים בבתים ולא מבין מה זה הידבקות א-סימפטומטית כי אין הסבר נורמלי מה הבעיה העיקרית עם הקורונה וזה שאין סימנים ךפעמים שבועיים אנשים חולים ולא יודעים ומדביקים בזמן הזה עוד. זה לא היה מעולם זה פיתוח סיני שנועד למקסם את קטלניות הנגיף שקשה לאתר מי חולה בו. זה היה פיתוח סודי וקטלני שיצא משליטת המעבדות בווהאן ובטעות הועבר מבעלי החיים עליהם ערכו את הניסויים לבני האדם. לכן קשה כל כך לאתר את מקור הוירוס ולכן במשך חודש סען הסתירה את המצב. ובמערב לא הבינו שזה וירוס א-סימפטומטי ותראו מה קורהמעשרות מקרים לעשרות אלפים. מעשרות מתים למאות ואלפים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר