אורית זמיר ופיטר קצ'קר עם אמה של אורית ואנשי אמבולנס המשאלות של מד"א (צילום: שחר וין)
אורית זמיר ופיטר קצ'קר עם אמה של אורית ואנשי אמבולנס המשאלות של מד"א (צילום: שחר וין)

חתונה בצל הקורונה בזכות אמבולנס המשאלות של מד"א

אורית זמיר מנהריה ופיטר קצ'קר מחיפה תכננו להתחתן במהלך חודש אפריל, אבל בגלל נגיף הקורונה הגיע לארץ ומצבה הבריאותי של אמה של זמיר הידרדר, הם החליטו שהחתונה צריכה להתקיים כמה שיותר מהר. בזכות אמבולנס המשאלות של מד"א זה קרה

פורסם בתאריך: 7.4.20 12:42

שני עובדי מעבדה לגילוי נגיף הקורונה התחתנו בזכות אמבולנס המשאלות של מד"א. אורית זמיר, בת 31 מנהריה, ופיטר קצ'קר, בן 34 מחיפה הם בני זוג זה שלוש שנים. השניים, שמאורסים מאז אוגוסט 2019, תכננו להתחתן במהלך חודש אפריל, אבל כשנגיף הקורונה הגיע לארץ ומצבה הבריאותי של עופרה, אמה של אורית, הידרדר, הם החליטו שהחתונה צריכה להתקיים כמה שיותר מהר.

כאשר צוות אמבולנס המשאלות של מד"א שמעו על בני הזוג שנחושים להתחתן כשאמה של הכלה לצדם, הם נרתמו למשימה ובערב החתונה הם הסיעו את האם לבית הכנסת במושב בן עמי וליוו אותה לכל אורך הערב. אל בית הכנסת אמנם הגיעו מעט אורחים אך עם המון שמחה, והחתונה נערכה כדת משה וישראל.

"פיטר עוד עבד במעבדה בבוקר החתונה ובדק דגימות קורונה", סיפרה זמיר, "התופרת של שמלת הכלה יצאה באותו הבוקר מבידוד ביחד עם השמלה שלי, אבל כשהגיע הערב ידעתי שאני יכולה להיות רגועה. אמא שלי נהנתה מאוד, וידעתי שהפראמדיקים של אמבולנס המשאלות מטפלים בה ושומרים עליה".

 

 

האחראית על אמבולנס המשאלות של מד"א יונת דסקל: "כשאורית פנתה אלינו ידעתי שזאת תהיה משימה מורכבת יותר מהרגיל משום שהפראמדיקים שלנו נמצאים בעומס גדול בימים אלה. למרות העומס היה לנו ברור שנעשה את כל המאמצים כדי לאפשר לבני הזוג להתחתן ולאם הכלה לחגוג איתם. אפשרנו את קיום המשאלה אחרי שווידאנו שיישמרו כל הנחיות הבטיחות של משרד הבריאות בנושא הקורןנה, והיה ערב חגיגי ומרגש".

ובני הזוג סיכמו את האירוע ואמרו: "זו היתה חוויה מדהימה ומיוחדת, ואנחנו שמחים מאוד שעשינו את זה".

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר