המתחם לחולי קורונה במצב בינוני וקשה ולחולים מונשמים במרכז הרפואי בני ציון (צילום: גדי נס)
המתחם לחולי קורונה במצב בינוני וקשה ולחולים מונשמים במרכז הרפואי בני ציון (צילום: גדי נס)

אם לתשעה החלימה מקורונה ושוחררה לביתה

אשה בשנות ה-40 לחייה, אם לתשעה ילדים, שוחררה לביתה לאחר יותר משבועיים שבהם אושפזה במצב בינוני במחלקת הקורונה במרכז הרפואי בני ציון. בתוך כך, אם ובת אושפזו ביחד עם אב המשפחה ובן נוסף, וכך גם תייר מאנגליה

פורסם בתאריך: 13.4.20 22:01

אשה בשנות ה-40 לחייה, אם לתשעה ילדים מיישוב סמוך לחיפה, שוחררה לביתה הערב (שני) לאחר יותר משבועיים שבהם אושפזה במצב בינוני במחלקת הקורונה במרכז הרפואי בני ציון.

כמו כן שוחררה למלונית בניר עציון חולה במצב קל שאושפזה במחלקה לחולים במצב קל ביחד עם בנה התינוק, אשר חולה בדלקת ריאות. התינוק, שתוצאות בדיקת הקורונה שנערכה לו היו תקינות, הועבר לידי הוריה של האם.

 

 

בתוך כך, ארבעה בני משפחה אחת – הורים, בן ובת מחיפה – מאושפזים במחלקת הקורונה. האב, בן 88, נמצא במצב קשה והוא מורדם ומונשם, ובנו, בן 47, מאושפז במצב קל. היום אושפזו גם אם המשפחה בשנות ה-70 לחייה והבת בשנות ה-40 לחייה – שתיהן במצב קל עד בינוני. גם תייר בן 43 מאנגליה אושפז בבית החולים במצב בינוני.

במחלקה ממשיך להיות קשה אך יציב מצבה של חולת קורונה כבת 65, והיא מורדמת ומונשמת. חולה נוסף, בן 79, נמצא בשלבי גמילה מהנשמה. בבית החולים מאושפזים שני חולים נוספים, שמצבם הוגדר בתחילה בינוני אך בימים האחרונים חל שיפור ניכר במצבם וכעת הוא מוגדר קל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר