טקס הענקת כתב המינוי לד"ר רונזא נג'אר דיביני (צילום: אלי דדון)
טקס הענקת כתב המינוי לד"ר רונזא נג'אר דיביני (צילום: אלי דדון)

מנהלת חדשה לשירות למניעת זיהומים בכרמל

ד"ר רונזא נג'אר דיביני, בת 35 מנצרת, מונתה למנהלת השירות למניעת זיהומים במרכז הרפואי כרמל. אירוע הענקת כתב המינוי נערך בגינת ההנהלה של בית החולים בהתאם להנחיות משרד הבריאות. ד"ר נג'אר דיביני: "עיקר ההשקעה שלי בימים אלה היא סביב הקורונה כדי לעבור את המשבר עם כמה שפחות חולים והידבקויות"

פורסם בתאריך: 19.4.20 10:48

ד"ר רונזא נג'אר דיביני מהיחידה למניעת זיהומים במרכז הרפואי כרמל מונתה למנהלת השירות למניעת זיהומים בבית החולים. אירוע הענקת כתב המינוי נערך בגינת ההנהלה של כרמל בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כאשר מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהל יחידת הזיהומים ד"ר גבי ובר מסרו לה את כתב המינוי.

ד"ר נג'אר דיביני, בת 35 מנצרת, נשואה ואם לשני ילדים, למדה רפואה במרכז הרפואי הדסה בירושלים ועשתה את הסטאז', את ההתמחות ברפואה פנימית ואת התמחות העל במחלות זיהומיות בכרמל.

 

 

במסגרת עבודתה השוטפת ביחידה מספקת ד"ר נג'אר דיביני ייעוץ והדרכות וקובעת נהלים בנושא מחלות זיהומיות לכל מחלקות בית החולים. "כיום, בתקופת הקורונה, אנחנו מטמיעים כללי עבודה ברורים, בעיקר מבחינת מיגון, כדי למנוע הידבקויות", היא אומרת, "אנו זמינים לכל ייעוץ ולכל חולה חשוד בקורונה. זו התקופה הכי לחוצה שיש ואני כמעט לא ישנה בלילות, אבל זאת העבודה ואני אוהבת אותה. עיקר ההשקעה שלי בימים אלה היא סביב הקורונה כדי לעבור את המשבר עם כמה שפחות חולים והידבקויות. אנו מעניקים את מטריית הביטחון כדי למנוע פגיעה בצוות המטפל והעברה של הנגיף".

באירוע הענקת כתב המינוי השתתפו גם ד"ר סמיר קאסם, שד"ר נג'אר דיביני התמחתה אצלו, ויו"ר ועד הרופאים בכרמל ד"ר אריה ביטרמן. היא הודתה למברכים ואמרה: "אני כבר יותר מעשר שנים ברציפות בכרמל, שהפך לבית השני שלי. אני גאה להיות חלק מהיחידה שלנו ואעשה הכל כדי לתרום ולהעמיד את השירות הטוב ביותר בנושא הזיהומים לטובת צוות בית החולים והמטופלים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר