הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)

שיפור נוסף במצבה של הדס ביטון בת ה-11

הדס ביטון בת ה-11, שהחלימה מנגיף הקורונה אך הוגדרה במצב קשה בשל פגיעה בלבה כתוצאה תופעת לוואי של המחלה, שבה אתמול להכרה מלאה והיא נושמת בכוחות עצמה. היום חל שיפור קל נוסף במצבה. מצבו של הנער בן ה-16 שמאושפז גם הוא במחלקת טיפול נמרץ ילדים מוגדר עדיין קשה אך יציב

פורסם בתאריך: 30.4.20 10:07

מצבה של הדס ביטון בת ה-11, שאושפזה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בקריה הרפואית רמב"ם ממשיך להשתפר. לאחר שהחלימה מנגיף הקורונה אך הוגדרה במצב קשה בשל פגיעה בלבה כתוצאה תופעת לוואי של המחלה, אתמול (שבת) היא שבה להכרה מלאה ומאז היא נושמת בכוחות עצמה. היום חל שיפור קל נוסף במצבה, אך בימים הקרובים היא תישאר להשגחה בטיפול נמרץ ילדים.

בתוך כך, מצבו של הנער בן ה-16 שהועבר לרמב"ם ביום שני ואשר מאושפז גם הוא במחלקת טיפול נמרץ ילדים מוגדר עדיין קשה אך יציב. הנער הגיע מבית חולים אחר עם בעיה לבבית ועם כשל רב מערכתי, ולפני הגיעו לרמב"ם בוצעו לו שתי בדיקות להימצאות נגיף קורונה שנמצאו שליליות. ביום שלישי נעשו לו שלוש בדיקות נוספות, שאחת מהן נמצאה חיובית במידה גבולית. הנער הועבר לחדר לחץ שלילי מבודד כמתחייב בטיפול בקורונה, ומצבו מוגדר כאמור קשה אך יציב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר