משפחת טסלר עם התינוק החדש במחלקת היולדות בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: משפחת טסלר)
משפחת טסלר עם התינוק החדש במחלקת היולדות בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: משפחת טסלר)

שנה אחרי שילדה תאומים לאם אחרת, הפונדקאית ילדה בן

לפני שנה ילדה חן טסלר מקרית שמואל תאומים כפונדקאית למשפחה שלא הצליחה להביא ילדים לעולם, ובכך הפכה לחלוצת הפונדקאות במגזר הדתי-לאומי. לפני ימים אחדים, ביום הולדתם הראשון של התאומים, היא ילדה את בנה הרביעי בקריה הרפואית רמב"ם

פורסם בתאריך: 15.6.20 09:59

לפני שנה ילדה חן טסלר, מורה בת 34 מקרית שמואל, תאומים כפונדקאית למשפחה שנבצר ממנה להביא ילדים לעולם. ההחלטה שלה נבעה מטעמים אלטרואיסטיים אחרי שילדה שלושה ילדים משלה. אמנם פונדקאות אינה מקרה נדיר, אלא שטסלר היא חלוצת הפונדקאות במגזר הדתי-לאומי.

לפני ימים אחדים, שנה בדיוק אחרי שהתאומים נולדו, הגיעה טסלר לחדר הלידה בקריה הרפואית רמב"ם וילדה את בנה הרביעי. בזמן ההתאוששות במחלקת היולדות היא העבירה תמונות מהאירוע לאמם של התאומים וקיבלה תמונות מאירוע יום ההולדת הראשון שלהם.

 

 

"אנחנו שומרות על קשר ומתעדכנות האחת בחייה של האחרת", מספרת טסלר, "מה שעשיתי לפני שנה היה מעשה של חסד שמוקדש כולו לאושר של אנשים אחרים. זה מילא אותי וגרם לי לשמחה גדולה. אין דבר שמשתווה לתחושת הנתינה הזו. עכשיו, עם הרחבת המשפחה שלנו, אני סוגרת מעגל עם אושר משלי".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הבהרה

    א. מזל טוב
    ב. להעמיד דברים על דיוקם, היא לא החלוצה, זה קיים כבר שנים רבות אצל הציבור הדתי

  2. שרוני

    שבוע טוב! לא מבינה למה הזוג מתרברב בכך שהם 'חלוצי הציונות הדתית'… לא פחות ולא יותר… נשים דתיות עשו זאת כבר בעבר, אבל בצניעות.
    שתזכו לגדל בנחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר