אליה ויצמן עם חבילות השי (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
אליה ויצמן עם חבילות השי (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

ילדת בת המצווה תרמה את המתנות למחלקת הקורונה

כאשר התברר לאליה ויצמן מקרית שמואל כי אירוע בת המצווה שלה לא יהיה כפי שהיא תכננה, עלה לה רעיון כיצד להפוך אותו לבלתי נשכח. כשעה לפני מסיבת בת המצווה נפגשו אליה וחברותיה, ארזו חבילות שי וכתבו מכתבי תודה לאנשי מחלקת כתר בקריה הרפואית רמב"ם. אתמול היא חילקה את החבילות לצוות הנרגש

פורסם בתאריך: 1.7.20 14:41

אליה ויצמן, בת 12 מקרית שמואל, תכננה במשך תקופה ארוכה את אירוע בת המצווה שלה. בשל מגבלות הקורונה צומצם האירוע, אבל לאליה ולאמה אורנית ויצמן היה רעיון כיצד להפוך אותו לבלתי נשכח. כשעה לפני מסיבת בת המצווה נפגשו אליה וחברותיה, ארזו חבילות שי וכתבו מכתבי תודה לאנשי מחלקת כתר (מחלקת הקורונה) בקריה הרפואית רמב"ם.

"אליה שמעה ממני סיפורים על חבילות השי שנהגנו לשלוח לחיילים בצעירותנו", אמרה אורנית ויצמן, "והחלטנו שברוח התקופה חשוב ונכון להודות לצוותים הרפואיים שמתמודדים עם משימה לא פשוטה במסירות נפש ומתוך תחושת שליחות. אליה גילתה מחשבה בוגרת והחליטה מה ואיך לעשות. היא רתמה את החברות, והן הכינו חבילות מלאות אהבה ומחשבה עם מסר אישי. לא יכולתי להיות יותר גאה בה".

 

 

אתמול (שלישי) הגיעו הבת והאם אל מחלקת כתר ברמב"ם כדי לחלק את חבילות השי. אליה פגשה את צוות המחלקה, נתנה להם את המתנות, ולאחר מכן סיירה במחלקה וקיבלה הסבר על פעילותה.

"אנחנו מקבלים הרבה אהבה וחיזוקים מאז שהתחלנו להתמודד עם הקורונה", אומרת כרמית פריד, סגנית אח אחראי במחלקת כתר, "אבל כשרואים התגייסות של ילדים מקסימים, מבינים שהלב שלנו נמצא במקום הנכון. זה מרגש ומספק בצורה בלתי רגילה".

 

אליה ויצמן, אמה אורנית וצוות מחלקת כתר (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

אליה ויצמן, אמה אורנית וצוות מחלקת כתר (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר