הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

חדש ברמב"ם: מידע רפואי באפליקציה

הקריה הרפואית רמב"ם השיקה את האפליקציה שנקראת Rambam4U שמאפשרת לקבל מסמכים רפואיים, לצפות בסיכומי ביקור בחדר המיון, בסיכומי אשפוז בבית החולים, במסמכי בדיקות שבוצעו במרפאות השונות ובזימונים עתידיים, וליצור קשר עם גורמים שונים בבית החולים

פורסם בתאריך: 13.7.20 17:56

הקריה הרפואית רמב"ם השיקה שירות חדש למטופלים אשר מאפשר לקבל מסמכים רפואיים אונליין באמצעות אפליקציה ייעודית ואתר האינטרנט של בית החולים. האפליקציה שנקראת Rambam4U מאפשרת למטופלים גם לצפות בסיכומי ביקור בחדר המיון, בסיכומי אשפוז בבית החולים ובמסמכי בדיקות שבוצעו במרפאות השונות. אפשרויות נוספות הן לצפות בזימונים עתידיים וליצור קשר עם גורמים שונים בבית החולים.

האפליקציה פותחה באגף המחשוב של רמב"ם בהובלתו של צוות פרומתאוס ובשיתוף עם אגף השיווק של בית החולים. השירות ניתן בחינם ובאמצעות מערכת ההזדהות הממשלתית, אשר מאפשרת קבלה של מידע ושירותים אישיים מאובטחים. השירות הוא אישי, ורק המטופל רשאי לקבל את המידע הרפואי שלו, ובמקרה של ילדים עד גיל 18 – באמצעות הוריהם.

 

 

מרמב"ם נמסר: "זהו פרויקט חשוב שמהווה חלק מתוכנית כוללת אשר מטרתה היא שיפור השירות ללקוחות בית החולים. בעתיד הקרוב ייחנכו חידושים נוספים במטרה להנגיש את שירותי בית החולים ולהפוך את המפגש עמו לחוויה טובה יותר מבחינה שירותית".

לשימוש ביישומון יש להיכנס לאתר רמב"ם תחת "הצגת מסמכים רפואיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר