ד"ר אנה פטרוסב ונורית אריאל עם מטופלת במרפאה (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ד"ר אנה פטרוסב ונורית אריאל עם מטופלת במרפאה (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

חדש ברמב"ם: מרפאת נשים לנפגעות אלימות מינית

מרפאת מת"ן - מרפאה חדשה שפועלת במסגרת מרפאת נשים בקריה הרפואית רמב"ם - מעניקה טיפול רפואי ומעקב לנשים נפגעות תקיפה מינית. במרפאה ניתן טיפול למכלול הבעיות, הבדיקות והמחלות מתחום רפואת הנשים

פורסם בתאריך: 21.7.20 13:51

מרפאה חדשה בקריה הרפואית רמב"ם מעניקה טיפול רפואי ומעקב לנשים נפגעות תקיפה מינית. מנתונים שנאספו בשנים האחרונות עולה כי אחת מכל שלוש נשים עוברת תקיפה מינית במהלך חייה. הנפגעות נאלצות להתמודד עם ההשלכות השונות של הטראומה הרגשית והטראומה הפיזית, אשר מונעות מרבות מהן לקיים שגרה רפואית תקינה בכל הקשור לבדיקות שגרתיות, למעקב גינקולוגי ולקבלת מענה לבעיות שונות.

מרפאת מת"ן, אשר פועלת במסגרת מרפאת נשים ברמב"ם, מטפלת במכלול הבעיות, הבדיקות והמחלות מתחום רפואת הנשים. עם צוות המרפאה נמנים ד"ר אנה פטרוסב, רופאת נשים בכירה המתמחה בתחום של רפואת גיל המעבר ונוירו-אורולוגיה, בדגש על טיפול בנשים עם הפרעה בתפקוד מיני; נורית אריאל, האחות האחראית של מרפאת נשים; ואורי מזור, עובד סוציאלי מתחום בריאות הנפש.

 

 

ד"ר פטרוסב: "המרפאה מיועדת לנשים שזקוקות למעקב רפואי ולמענה לבעיות רפואיות, אשר כתוצאה מהטראומה המינית אינן מטופלות. בגלל הטראומה הן נמנעות מלהגיע לביקור במרפאה ולכל מפגש עם חוויה רפואית שעלולה להיות לא נעימה עבורן ולהציף את הטראומה מחדש. כתוצאה מכך הבריאות שלהן עלולה להיזנח".

אריאל: "יש כאן הבנה שהנשים הללו צריכות מענה מסוג אחר. המרפאה החדשה פועלת לפי התפישה הזו, שמאפשרת לנשים שהותקפו מינית לקבל טיפול מסור ורגיש שרואה אותן ונותן מענה מקצועי, רחב ומדויק לצרכים שלהן".

יצוין כי הפנייה למרפאת מת"ן כרוכה בהתחייבות מקופת החולים או בתשלום סמלי. לתיאום תור יש לפנות בטלפון מס' 04-7772292 או 04-7773242 או בדואר אלקטרוני בכתובת [email protected]

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר