טיפול בחולה קורונה (צילום: אמיל סלמן)
טיפול בחולה קורונה (צילום: אמיל סלמן)

משרד הבריאות הכריז: חיפה עיר כתומה

בשעה 12:00 יתכנס קבינט הקורונה כדי לאשר את הרחבתה של רשימת הערים האדומות והכתומות לנוכח הזינוק במספר חולי הקורונה ביממה החולפת. בין הערים שעליהם הכריז משרד הבריאות ככתומות מופיעה גם חיפה. אלו הן ההגבלות שיוטלו על העיר

פורסם בתאריך: 3.9.20 11:40

קבינט הקורונה יתכנס היום (חמישי) בשעה 12:00 כדי לאשר את הרחבת רשימת הערים האדומות והכתומות לנוכח הנתונים החמורים שהתקבלו אתמול על אבחון של יותר מ-3,000 נשאי קורונה חדשים ביממה. בין הערים שעליהם הכריז משרד הבריאות ככתומות מופיעה גם חיפה.

אתמול פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", על גידול מדאיג במספר חולי הקורונה החדשים בעיר. מנתוני משרד הבריאות מהבוקר עולה כי בחיפה יש 489 חולי קורונה פעילים לעומת 446 אתמול, אשר מהווים 18 חולים לכל 10,000 נפש לעומת 16 חולים לכל 10,000 נפש אתמול). כמו כן עולה כי בשבעת הימים האחרונים נוספו 248 חולים חדשים בעיר, כאשר מספר הבדיקות שבוצעו בהם הוא 4,550.

לפי תמונת המצב הרפואית בכל הארץ, אתמול התגלו 3,150 חולים חדשים, ומספר החולים המאומתים מאז פרוץ המגיפה עומד על 122,799. מצבם של 426 מהחולים הפעילים מוגדר קשה, ובבתי החולים מטופלים 124 חולים מונשמים. מספר המתים עד כה מקורונה עומד על 976.

 

 

תוכנית הרמזור שאותה הנהיג פרופ' רוני גמזו מחלקת את היישובים בארץ לארבעה מדרגים – ירוק, צהוב, כתום ואדום – שנקבעים בהתאם לנתונים כמו מספר החולים החדשים וקצב גידול התחלואה. בחיפה, שתוגדר כעיר כתומה, תחול "פעילות מצומצמת", כאשר הגבלות הקבע להתקהלות הן לא יותר מ-50 איש מחוץ למבנה (40 אחוז תפוסה) ולא יותר מ-25 איש בתוך מבנה (20 אחוז תפוסה). הגבלות אלו יהיו תקפות במסעדות, בבתי קפה, באתרי מסחר, בשווקים, במקומות עבודה מקבלי קהל, בבריכות ובמוסדות ברמה המקומית.

באירועים שיתקיימו בישיבה בחוץ וללא מזון, כמו אירועי תרבות ותפילה, תותר התקהלות של עד 50 אנשים, תוך הפרדה לקפסולות של 20 איש. באירועים שיתקיימו בישיבה בתוך מבנה וללא מזון ניתן יהיה להכניס קפסולה של 25 איש בכל כניסה לאולם, שלא תעלה על תפוסה של 20 אחוז מהמותר ברישיון העסק של המקום. גני אירועים יהיו סגורים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    אני רואה רבים ללא מסכות בחוף בת גלים ועין הים,הצעתי גם לאחדים מהם מסכה חדשה , רובם סירבו אבל הייתה גם אישה ליד הדואר שלקחה בתודה,פשוט אינטליגנטית.ואני רוצה להודות לה.

  2. רק שאלה

    אם בגל הראשון העבריינית המורשעת זקפה לזכותה את התחלואה הנמוכה בחיפה, מה היא תאמר עכשיו?

  3. חנית ג'אגר

    אוףףךף מתי כבר יגמר הסיוט הזה אשכרה אני תקועה בבית חצי שנה אפשר למות

  4. דרור

    זה רק בגלל אנשים שלא מקפידים על ההנחיות; מסתובבים עם מסכה על הסנטר, גם במקומות סגורים, לא שומרים מרחק, לא מקפידים על היגיינה אישית וסביבתית – – וכך ממשיכה להתפשט המגפה.

  5. משה

    זה שקר אין כלום,, זה הכל בשביל הסדר העולמי החדש,, שרוצים לעשות גם בישראל.. תלמדו את הנושא,, לא צריך שום סגר כי אין מגפה באמת,. תשמעו רדיו אקטיב ביוטיוב ותבינו מה הולך פה באמת.

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האם יש חשש לקורונה גם בבית הספר הריאלי בבית בירם

  7. אזרח חיפה

    0.18% מכלל אוכלוסיית חיפה חולה בקורונה… קצת יותר מעשירית האחוז.. מזה עושים עיר כתומה?? צריך להתייחס ברצינות לנגיף הזה ולטפל בו בכל דרך אפשרית אבל קצת פרופורציות..

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חובת סגר כללי ובמיוחד בנערכת החינוך שם ההדבקה בשיא!!!!!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר