מחלקת כתר ג' בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מחלקת כתר ג' בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

נחצה רף 1,000 החולים הפעילים בחיפה

בחיפה יש כעת 1,004 חולי קורונה פעילים. התפוסה במערך הקורונה בקריה הרפואית רמב"ם הגיעה ל-100 אחוז עם 72 מאושפזים, ש-32 מהם במצב קשה. 14 מהחולים הקשים מונשמים, ושניים מחוברים למכשיר האקמו. בשל כך פונו שלושה חולים לבתי חולים במרכז

פורסם בתאריך: 20.9.20 10:36

מספר חולי הקורונה הפעילים בחיפה חצה לראשונה מאז פרוץ המגיפה את רף ה-1,000, ונכון לעכשיו (ראשון) יש בחיפה 1,004 חולים, כאשר ביממה האחרונה אובחנו 79 חולים חדשים.

במערך הקורונה בקריה הרפואית רמב"ם מאושפזים כעת 72 חולים, ש-32 מהם במצב קשה – 14 מונשמים, שמהם שניים מחוברים למכשיר האקמו. שניים מהחולים הם ילדים שמאושפזים בבידוד במחלקות הילדים.

מדוברות רמב"ם נמסר על 100 אחוז תפוסה במערך הקורונה, ובשל כך פונו שלושה חולים לבתי חולים במרכז.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

18 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זהו אחד התסריטים הפחות גרועים שחשבתי עליו,אבל הקטסתרופה האמיתית עוד לפנינו אם האזרחים ימשיכו לזלזל בהוראות הברורות של הגופים המקצועיים וימשיכו להדביק ולהדבק בנגיף הזה , שכאמור הוא יכול להרוס משפחות שלמות אם אחד מהמשפחות איבד את אחד מבניו ולכן הכסף והפרנסה בעת הזאת היא לא ערובה להישרדות,צריך להנמיך להבות ולהירתם לבלימת המחלה,והעיקר שנצליח לשרוד את התקופה הקשה הזאת מבלי לאבד בן בית, הכסף בא והולך וסביר להניח שרבים מאיתנו מתקשים ביום יום , אבל תחשבו על כך אם נאבד את השליטה בהתפשטות הנגיף ,הרי שנאבד הכל גם כסף וגם תלויים , תחשבו על כך, מגיע לעם ישראל שתהיה זו שנה מבורכת.

  2. עם טיפש

    לא קרה כלום תמשיכו בכפרים לחגוג בחתונות עם 500 מוזמנים. תמשיכו להצטופף בבתי כנסת לתפילות. תמשיכו להפגין אלף איש יחד שליש בלי מסכות או על הסנטר בכאילו. תמשיכו להזמין את הכיתה למסיבת בריכה שלעשרות יחד בחצר.
    החורף נגיע מ-1000 ל-5000 מתים ונכבוש את צמרת התמותה לנפש בעולם. הידג לכולכם ותקנו אחרי החג בגדים שחורים להלוויות שאתם מייצרים סביבכם לא כולם יהיו שם לחגוג גם בשנה הבאה אתכם.

  3. דמוקרטיה

    יכול להיות שהקורונה לא שמעה על הזכות הדמוראטית להפגין, להתחתן, להתפלל, לבקר באומן, להופיע?

  4. חיפאי

    גברת סיגל, שכחת (במקרה או לא) את ההפגנות ההמוניות. שם התחילה ההפקרות והתפשטה לתחומים אחרים. "לוחמי הדמוקרטיה" בטוחים שהם מהלכים אימים גם על הקורונה.

  5. חיפאי מפוכח

    גב סיגל, שכחת (במקרה או שלא במקרה) את ההפגנות ההמוניות שהיו הראשונות להפר את הסגר. גם את חושבת שהקורונה כפופה ל"זכות דמוקראטית בסיסית"?

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע אף גוף תקשורת לא בודק כמה מבין המאושפזים היו בבתי כנסת? כמה היו בחתונות? כמה היו בהפגנות?
    מסתירים מהציבור מידע קריטי היכן מתרחשת ההידבקות שמענו רק על בתי ספר

  7. ציפי

    זו התוצאה של ממשלה כושלת. אבל לא ברור לי למה חולים בינוני או קל כ 40 בחיפה מאושפזים או שמא מדובר באוכלוסיה המצויה בסיכון.

  8. הממשלה לא אשמה שיש הפקרות בעם הזה

    הממשלה לא כושלת היא הכניסה את הציבור לסגר והורעדה הדבקות לעשרות בלבד עם 17,000 נדבקים ופחות מ-300 מתים – מקום 52 בעולם. אלא שאז החלו הלחצים לפתוח בתי ספר, בתי כנסת והפגנות מטופשות כל הקיץ. התוצאה בספטמבר היא: פי 11 נדבקים מתקרבים ל-200 אלף, פי 4 חולים קשה, פי 4 מתים וזה לפני החורף והשפעת שיביאו לקריסה ודאית בבתי החוחים. תודה עם טיפש ואדיש, הבאת על עצמך אסון. טוס לנפוש ביוון, ונתראה בהלוויות.

  9. דין דין

    פרסמו את כמות החולים לפי שכונות ותסיקו מסקנות.בשכונות שנערכו הפגנות התחלואה נמוכה.

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה אתם מתרגשים, כל התחלואה זה אצל הפינגוינים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר