הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)
הקריה הרפואית רמב"ם (צילום: יח"צ)

יום כיפור: עלייה במספר חולי הקורונה ברמב"ם

יותר מ-20 חולי קורונה חדשים נקלטו ב-48 השעות האחרונות במערך הקורונה בקריה הרפואית רמב"ם, שבו מאושפזים כעת 73 חולים. מצבם של 48 חולים הוא קשה, ומהם 15 מונשמים. בשל הגידול במספר החולים תיפתח בקרוב מחלקת קורונה רביעית ברמב"ם

פורסם בתאריך: 28.9.20 20:05

ב-48 השעות האחרונות אושפזו בקריה הרפואית רמב"ם יותר מ-20 חולי קורונה חדשים, ובמערך הקורונה בבית החולים יש כעת 73 חולים, ש-70 מהם מאושפזים בחניון התת קרקעי שהוסב למערך קורונה. מצבם של 48 חולים הוא קשה, ומהם 15 מונשמים, כולל שניים שמחוברים למכונת אקמו). בשל הגידול בקליטת חולים לעומת שחרור חולים נקרא אל בית החולים צוות נוסף של אחיות ורופאים לתגבור.

מרמב"ם נמסר כי חולים מונשמים נקלטים במחלקת כתר ג'. מחלקות כתר א' וכתר ב', שבהן נקלטים חולים בינוניים וקלים, הגיעו לתפוסה מלאה של 30 חולים כל אחת, ולכן תתחיל לפעול בימים הקרובים בבית החולים התת קרקעי מחלקת כתר ד'. עוד מציינים ברמב"ם כי בשלב ראשון של השימוש בבית החולים התת קרקעי הוא ישמש לאשפוז של עד 100 חולים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גיא לוי

    הרב חיון דבר בשם עצמך כי הקדנצייה הבאה תהיה גם שלה וייש הרבה שייתנו לה

  2. אבי

    יש משהו שקרי בעניין הקורונה והוא.רק לפני שבועיים אמרו שפתחו את המחלקה השביעית לקורונה ברמבם ותוך יום אחד התמלאה.עכשיו מדברים על לפתוח את המחלקה הריבעית.עוד משהו.רק לפני שבוע אמרו שמחלקות הקורונה ממש מלאים ולא יקבלו אף אחד חדש ואתמול קיבלו 20 חולים.יש משהו מסריח בעניין

  3. כללי זהירות כי המצב בארץ אסון ואנשים עוד אדישים עכשיו

    אחד מכל 40 בישראל נדבק בקורונה.
    סביר שבכל רחוב ממוצע יש 5-10 חולים כיום.
    הקורונה נשארת עד 48 שעות על משטחים כולל קרטון, ידית פח זבל, ספסל בפארק, מתקן משחקים.
    אל תגעו בשום דבר ותתרחקו מאנשים חוחלים, משתעלים ומתעטשים גם אם יש להם ולכם מסכה.
    אתם תריחו אדם שמעשן 2 מטר ממכם תוך שלוש שניות. אם מישהו למשל התעטש בתור לדואר או קופה בסופר אל תהססו לעזוב הכל ומייד צאו למקום עם אויר זורם פתוח. אם שליח מביא לכם אוכל זירקו מיד את האריזות ותעשו חיטוי קל גם לאריזות האחרות וגם לשטוף ידיים לפני כל נגיעה באוכל או אחרי נגיעה במעקה או ידית.
    מסכות ללבוש מהודק לפנים בלי מרווחים וברגע שלבשתם לא לנגוע במסכה או לחטא ידיים מיד אם נגעתם.
    הכי חשוב לא ללכת לקרובים וחברים למרות הפיתוי. כל מרחק וחוסר מגע תורם לעצירת הדבקה. זכרו אחד מ40 חולה כלומר בין קרובי משפחה וחברים שלכם בוודאות ישנם חולי קורטנה בין אם הם מסתירים את זה כדי שלא יחששו מהם או שאינם יודעים כי אין להם סימפטומים אבל אם תדבקו אתם עלולים להיות תוך שבוע במצב קשה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר