מחלקת כתר ג' בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
מחלקת כתר ג' בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

עלייה במספר חולי הקורונה המאושפזים ברמב"ם

אחרי שבועות של רגיעה וירידה במספר המאושפזים, כעת מאושפזים במערך הקורונה התת קרקעי של הקריה הרפואית רמב"ם 51 חולים, ש-26 מהם במצב קשה. מבין החולים הקשים יש 13 מונשמים. במקביל נערך רמב"ם למבצע החיסונים שצפוי להתחיל בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 15.12.20 09:29

הקריה הרפואית רמב"ם מדווחת כי ביומיים האחרונים נרשמה עלייה במספר החולים שנקלטים במתחם הקורונה בבית החולים התת קרקעי. אתמול (שני), אחרי שבועות של רגיעה וירידה במספר המאושפזים, חצה מספר החולים את רף ה-50.

כעת מאושפזים במערך הקורונה התת קרקעי 51 חולים, ש-26 מהם במצב קשה. מבין החולים הקשים יש 13 מונשמים, שאחד מהם מחובר למכונת לב-ריאה.

במקביל נערכים ברמב"ם למבצע החיסונים שצפוי להתחיל בשבוע הבא, ומהיום מתקיים בבית החולים מבצע של בדיקות סרולוגיות, שמטרתו היא לדגום כמה שיותר מתוך 2,500 העובדים שהצהירו כי ברצונם להתחסן. צוותים של אחיות ורופאים מבצעים את הבדיקות, ועד שיגיעו החיסונים יהיה מידע רב יותר לגבי האפשרות שחלק מהעובדים נושאים נוגדנים לקורונה ולא יהיו זקוקים לחיסון בשלב זה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מקשישי קרית אליעזר נמסר על עצומה חדשה

    תושבי קרית אליעזר מיד פותחים עצומה אמבולנסים מרעישים למנוע מהם לעבור בתוך קרית אליעזר
    אז מה אם זה מציל חיים, לא רוצים אמבולנס או אופניים או פארק או חנויות רק רותים לחנות פירטית בתוך גינות ולספח פירטית שטח גינות לא כחוק זה אנחנו בעד

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר