משלוח החיסונים הראשון (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)
משלוח החיסונים הראשון (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

משלוח ראשון של חיסוני קורונה הגיע לרמב"ם

אלפים מעובדי הקריה הרפואית רמב"ם צפויים להתחסן החל מהיום. הראשונים להתחסן היו בכירי בית החולים, ובראשם מנהל הקריה הרפואית ד"ר מיכאל הלברטל שאמר: "אני משוכנע שהחיסון הוא בטוח"

פורסם בתאריך: 20.12.20 11:46

המשלוח הראשון של כ-1,000 חיסונים נגד קורונה הגיע היום (ראשון) לקריה הרפואית רמב"ם לקראת תחילת מבצע החיסונים לעובדי בית החולים.

לאחר קליטתם של החיסונים בבית המרקחת ועיבודם החל במתחם אולם ספנסר מבצע החיסונים לעובדי בית החולים, כאשר הראשון להתחסן היה מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל. אחריו קיבלו את החיסון בכירי המערכת, ובהם סגני מנהל רמב"ם ומנהלי מחלקות. היום ימשך מבצע החיסונים עד לשעות הערב, וכ-400 מעובדי רמב"ם צפויים להתחסן היום. בהנהלת בית החולים מעריכים כי תוך שבועיים-שלושה יחוסנו כל עובדי הקריה הרפואית. מרמב"ם נמסר כי יותר מ-3,500 מעובדי בית החולים הביעו עד כה את רצונם להתחסן.

 

 

"זהו יום מכונן למדינת ישראל ולקריה הרפואית רמב"ם", כתב ד"ר הלברטל לעובדים, "משעות הצהריים נתחיל בחיסון הצוות, ונצא כולנו לדרך חדשה אחרי תקופה מאתגרת מהבחינות הרפואית, הכלכלית והחברתית. אמנם נצא לדרך חדשה אך למעשה כל מטרתנו היא לחזור לשגרה המיוחלת. אני קורא לכולכם להתחסן. המשיכו את המחויבות המשותפת של ערבות הדדית ותנו כתף למיגור הקורונה. אמנם החיסונים בפתח אך עדיין לא ניתן להגיד שניצחנו, ויש להמשיך להקפיד על ר.מ.ה – ריחוק, מסיכות והיגיינה – ולא להיכנס לאווירת סוף קורס. אנחנו עדיין לא שם, וכולנו חייבים להמשיך ולהישמר. אני משוכנע שהחיסון הוא בטוח".

 

ד"ר מיכאל הלברטל מקבל את משלוח החיסונים (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

ד"ר מיכאל הלברטל מקבל את משלוח החיסונים (צילום: הקריה הרפואית רמב"ם)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר