ד"ר אבי גולדברג מתחסן (צילום: אלי דדון)
ד"ר אבי גולדברג מתחסן (צילום: אלי דדון)

גם בכרמל החל מבצע החיסונים "נותנים כתף"

הראשונים לקבל את החיסון לקורונה במרכז הרפואי כרמל היו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהלת הסיעוד אהובה טל, ואחריהם התחסנו מנהלי מחלקות, רופאים, אחיות ואנשי צוות. ד"ר גולדברג: "זהו יום היסטורי, משמח ומרגש. אני קורא לכולם להתחסן, אין ממה לחשוש"

פורסם בתאריך: 22.12.20 09:47

מבצע החיסונים נגד קורונה "נותנים כתף" יצא היום (שלישי) לדרך גם במרכז הרפואי כרמל, כאשר הראשונים להתחסן היו מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג ומנהלת הסיעוד אהובה טל. אחריהם התחסנו מנהלי מחלקות, רופאים, אחיות ואנשי צוות נוספים. במהלך השבוע צפויים להתחסן כ-1,000 עובדים ואנשי צוות מכל הסקטורים.

כדי לענות על השאלות הרבות שמתעוררות בעקבות החיסון קיים בית החולים סדרת הרצאות לעובדים עם צוות יחידת הזיהומים בניהולו של ד"ר גבי ובר. בהרצאות שהתקיימו בזום שמעו העובדים סקירה רחבה על החיסון ועל חשיבותו.

 

 

ד"ר גולדברג: "זהו יום היסטורי, משמח ומרגש. אני קורא לכולם להתחסן, אין ממה לחשוש. אנו גאים להיות בין המתחסנים הראשונים ולתת דוגמה. זוהי זכות גדולה. רק באמצעות החיסון נוכל למגר את המחלה ולחזור לשגרת החיים שכולנו מחכים לה".

טל: "אני שמחה וגאה לקבל את החיסון החדש לקורונה. כולנו עברנו כאן בחודשים האחרונים תקופה קשה מאוד של התמודדות עם הנגיף. גם היום עדיין ממשיכים להגיע למחלקות הקורונה שלנו עשרות חולים, והמגיפה עוד לא הסתיימה. חובה על כולנו להמשיך לשמור על ריחוק חברתי ועל עטיית מסיכה עד שנצליח להדביר סופית את המחלה. החיסון הוא נקודת אור ותחילת הסוף של המחלה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר