חיסון קורונה (צילום: אמיל סלמן)
חיסון קורונה (צילום: אמיל סלמן)

עד כה: 13,513 מתושבי חיפה התחסנו נגד קורונה

מפגישה שנערכה היום בין שחר טל, ראש דסק חברה כללית בצוות מטה מגן ישראל, לבין הנהלת עירייה חיפה עלה כי מספר המתחסנים בחיפה הוא הגדול ביותר בערים הגדולות בארץ. נכון לעכשיו, חיפה מוגדרת עיר צהובה במדד הרמזור עם 1,078 חולים פעילים

פורסם בתאריך: 27.12.20 14:01

13,513 מתושבי חיפה התחסנו עד כה נגד נגיף הקורונה – כך עלה בפגישה שנערכה היום (ראשון) בין שחר טל, ראש דסק חברה כללית בצוות מטה מגן ישראל בראשותו של פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, לבין הנהלת עירייה חיפה. עוד עלה כי מספר המתחסנים בחיפה הוא גדול יותר ממספר המתחסנים בערים הגדולות בארץ.

בפגישה קיבל טל סקירה על הפעולות שבהן נוקטת העירייה מאז פרוץ משבר הקורונה, ובהן פעילות הסברה, הפעלת מיזם נאמני השכונות והגברת האכיפה, וטל ביקש שהעירייה תמשיך לעודד את תושבי חיפה להתחסן ולשמור על הנחיות הסגר.

טל: "עיריית חיפה היא מהעיריות הבולטות בישראל בנקיטת אמצעים ודרכי הפעולה במאבק מול הקורונה, והיא משמשת דוגמה מעוררת השראה בצעדים האקטיביים וביוזמות שאותן היא נוקטת".

יצוין כי נכון לעכשיו, חיפה מוגדרת עיר צהובה במדד הרמזור עם 1,078 חולים פעילים.

 

 

בתוך כך, המשטרה עצרה אתמול (שבת) תושב חיפה שהגיע לנקות זירת תאונה בעיר ונהג ברכב הניקוי כשהוא בגילופין. שוטרי תחנת חיפה שטיפלו בזירת התאונה הבחינו בנהג רכב ניקיון כשהוא שיכור, ובבדיקה שנערכה לו נמצאה בדמו כמות של כ-1,450 מיקרוגרם אלכוהול – פי חמישה מהמותר.

הנהג נעצר לחקירה בתחנת חיפה בחשד לנהיגה בשכרות, והיום תגיש נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ותבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. העוול זוכק לשמיים. הקשישים המליונרים גם מחוסנים נגד קורונה כלכלית.

    לקצץ בפנסיה התקציבית והמשכורות עתק המנופיות במגזר הציבורי ולחלק לעניים ולבעלי שכר נמוך
    לא יתכן םנסיונר מליוהר מבתי זיקוק עם 20 אלף ש' בחודש כדי לא לעבוד, ומשפחה חמש נפשות שחיה מהורים שקורעים ת'ישבן ולא רואים את הילדים עבור משכורת מינימום או עכשיו בחל"ת שלישי.

  2. זה קצב איטי

    בקצב הזה אם זה מה שחיסנו בשבוע, כדי לחסן את כל העיר ייקח חצי שנה.
    אם בכלל יהיו מספיק חיסונים וכשכל אחד צריך לחזור לקבל מנה שנייה מה שיעכב בעוד שבועיים את הבאים בתור

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר