יבגניה בוגאטוב ולזר רוייף (צילום: כתום צלמים)
יבגניה בוגאטוב ולזר רוייף (צילום: כתום צלמים)

בני הזוג שמטפלים בחולי קורונה התחתנו ברמב"ם

יבגניה בוגאטוב ובן זוגה לזר רוייף הם אחים אחראים בקריה הרפואית רמב"ם שבמשך חודשים ארוכים עבדו במערך הקורונה של בית החולים. לפני כחודש הם החליטו להגשים חלום ולהינשא בטקס יהודי, והחתונה המרגשת נערכה במתחם בניין האבן ברמב"ם: "זה חלום שהתגשם"

פורסם בתאריך: 3.3.21 10:19

יבגניה בוגאטוב, אחות אחראית במחלקת טיפול נמרץ פנימי בקריה הרפואית רמב"ם, עבדה במשך חודשים ארוכים במתחם התת קרקעי לטיפול בקורונה. ביחד איתה עבד בן זוגה לזר רוייף – אח אחראי ביחידה לנוירו-רדיולוגיה פולשנית (צנתורי מוח) אשר שימש איש צוות בחמ"ל הקורונה. במשך זמן רב סבבו החיים של השניים סביב הטיפול בחולי קורונה, כאשר בבית ממתינה להם בתם שי בת השנתיים.

לפני כחודש חזרו בוגאטוב ורוייף אל מחלקות האם שלהם, ועם החזרה לסוג של שגרה הם החליטו להגשים חלום ולהינשא בטקס יהודי, נוסף על טקס הנישואים האזרחיים שהם ערכו. החתונה נערכה במתחם בניין האבן ברמב"ם בנוכחותם של בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה, ולפי כללי התו הסגול, ואת הטקס ניהל הרב של רמב"ם אברהם פיטרקובסקי.

 

 

להצלחת האירוע חברו גורמים רבים שעשו את עבודתם בהתנדבות: המאפרת דוניא מורקוס חנא, כתום צלמים, קלין ביטדי.ג'יי אבישי בן חור, היי בלונס, רולדין, חברת ההפקות סתו אגם ומשרד יחסי הציבור של רמב"ם.

"אין מילים לתאר את ההתרגשות שלנו", אמרו בני הזוג, "לראות כל כך הרבה התגייסות, כל כך הרבה אהבה וכל כך הרבה רצון לשמח ולעודד זה לא מובן מאליו. אנחנו מרגישים עטופים ומיוחדים. זה ממש חלום שהתגשם".

 

יבגניה בוגאטוב ולזר רוייף (צילום: כתום צלמים)

יבגניה בוגאטוב ולזר רוייף (צילום: כתום צלמים)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר