נינה אוזור, פיזיותרפיסטית במכון להתפתחות הילד במרפאת ארמון (צילום: דוברות כללית)
נינה אוזור, פיזיותרפיסטית במכון להתפתחות הילד במרפאת ארמון (צילום: דוברות כללית)

כללית הרחיבה את שירותי התפתחות הילד והוסיפה שלוחות למכונים ותיקים

למכון הגדול של כללית חיפה מצטרפות שלוחה במרפאת ארמון, שפועלת בצמוד למרכז לבריאות הילד, ושלוחה במרפאת פרונט ברחוב גאולה, בה פועלת גם מרפאה להפרעות קשב. מכללית נמסר, כי פתיחת השלוחות באה להנגיש ולהתאים את השירותים לצרכים גדלים והולכים בתחום התפתחות הילד

פורסם בתאריך: 25.5.21 14:05

בעקבות הרפורמה בתחום התפתחות הילד, העלייה בביקוש והרצון ולשפר את זמינות השירותים, פתחה כללית ברחבי מחוז חיפה והגליל המערבי חמש שלוחות חדשות של מכוני התפתחות הילד, המסונפות למכונים הגדולים והוותיקים שלה.

למכון הגדול של כללית חיפה מצטרפות שלוחה במרפאת ארמון, שפועלת בצמוד למרכז לבריאות הילד, ושלוחה במרפאת פרונט ברחוב גאולה, בה פועלת גם מרפאה להפרעות קשב. בקריות נפתחה בצמוד למרפאת כללית בקרית שמואל שלוחה של המכון המרכזי בקרית שמריהו. בגליל המערבי נפתחה בעראבה שלוחה של המכון בכרמיאל, שפועלת במרפאת ילדים של ד"ר סח זאהר.

 

 

מנהלת היחידה המרחבית להתפתחות הילד ונוירולוגית ילדים של כללית במחוז, ד"ר לילך שמר מאירי: "בכל אחת מהשלוחות, שעוצבו באופן ידידותי לילדים, ניתנים טיפולים התפתחותיים על ידי צוות רב-מקצועי מנוסה שכולל רופאים מומחים, עובדות סוציאליות, מרפאות בעיסוק, פיזיותרפיסטים ועוד".

מכללית נמסר, כי פתיחת השלוחות באה להנגיש ולהתאים את השירותים לצרכים גדלים והולכים בתחום התפתחות הילד, גם על רקע המודעות הגוברת של הצוותים וההורים וכן נוכח מגמות של עלייה בלידות מוקדמות ומרובות עוברים מסיבות שונות. כמו כן, מתוך רצון להנגיש, פיזית ותרבותית, שירות חשוב זה לאוכלוסייה מגוונת ברחבי מחוז חיפה והגליל המערבי, שמתפרש על אזור גדול ומורכב גם מבחינה סוציו-דמוגרפית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר