כרמל רחום מתחסנת בקניון שער הצפון (צילום: דוברות כללית)
כרמל רחום מתחסנת בקניון שער הצפון (צילום: דוברות כללית)

בדרך לאליפות אירופה בכדור מים מתחסנים נגד קורונה

כרמל רחום (15) הגיעה למתחם החיסונים של כללית בשער הצפון לקראת צאתה לאליפות אירופה בהונגריה של נבחרת ישראל לגילאי 15 בכדור מים. אמה שרית: "לא חשבתי פעמיים. להיפך. החיסון מגן על כולנו וחשוב לי לשמור על הבת שלי ועל משפחתי"

פורסם בתאריך: 10.6.21 12:47

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החלה כללית השבוע במבצע חיסוני קורונה לילדים ונוער בני 16-12. את החיסונים במחוז חיפה והגליל המערבי מציעה כללית בשלושה מוקדים גדולים: המרכז הרפואי לין, קניון נהריה וקניון שער הצפון בקרית אתא. יש להגיע בתיאום תור מראש ובליווי הורה. בנוסף, יינתנו חיסונים גם בכמה מרפאות ברחבי המחוז, במהלך שעות פעילותן: מעלות מרכז, מכר ג'דיידה, כרמיאל יועצת, עכו יועצת, סכנין, טמרה ושפרעם.

כרמל רחום (15), הגיעה למתחם החיסונים של כללית בשער הצפון לקראת צאתה לאליפות אירופה בהונגריה של נבחרת ישראל לגילאי 15 בכדור מים. אמה שרית: "לא חשבתי פעמיים. להיפך. החיסון מגן על כולנו וחשוב לי לשמור על הבת שלי ועל משפחתי". האחות רוית אוזן קסטיאל שמחה על האפשרות לחסן את רחום, כך שתהיה מוגנת בחו"ל ואיחלה לה הצלחה בתחרות.

 

 

יועצת למחלות זיהומיות בכללית במחוז, ד"ר ענבל גרינפלד-ברק: "אין לי ספק באשר ליעילות ובטיחות החיסון. יחד עם זאת, שיעורי התחלואה הנמוכים בארץ בהחלט מעודדים ונראה שאפשר להגיע לחסינות עדר (או חסינות טובה) גם בלי לחסן את הילדים. לכן, אני ממליצה לחלוטין על מתן חיסון לילדים עם מחלות רקע ולמי שבסביבתם אנשים עם מערכת חיסונית ירודה. חיסון הילדים נתון לשיקול דעת של ההורה בהתאם לתוכניות ונסיבות החיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר