מרכז בריאות הילד במגדל ארמון (צילום: דוברות כללית)
מרכז בריאות הילד במגדל ארמון (צילום: דוברות כללית)

כללית שכרה שטחים נוספים במגדל ארמון ומרחיבה את השירותים

כללית חתמה על הסכם הסכם עם קרן "ריאליטי" על שכירת שטח נוסף של כ-700 מ"ר במגדל ארמון, שאליו תועתק, לאחר השלמת עבודות ההתאמה, המרפאה הראשונית הוותיקה שפועלת כיום ברחוב אבן סינא. המרפאה במשכנה החדש תכלול מספר רב של יחידות לרפואת המשפחה, אחיות ובית מרקחת

פורסם בתאריך: 17.6.21 15:13

כללית מרחיבה את מרפאותיה במגדל ארמון, שבו היא מפעילה מתחם גדול הכולל מרכז לבריאות הילד, רפואה יועצת מגוונת, מרפאת בריאות הנפש ושירות כללית סמייל. בימים אלה נחתם הסכם עם קרן "ריאליטי" על שכירת שטח נוסף של כ-700 מ"ר שאליו תועתק, לאחר השלמת עבודות ההתאמה, המרפאה הראשונית הוותיקה שפועלת כיום ברחוב אבן סינא. המרפאה במשכנה החדש תכלול מספר רב של יחידות לרפואת המשפחה, אחיות ובית מרקחת, שיפעל בנוסף על השירות הניתן בסניף הסופר פארם הממוקם בחזית המבנה, עימו יש לכללית הסכם קונסיגנציה.

בקומה החמישית, בצמוד למרכז בריאות הילד, נפתחה שלוחה להתפתחות הילד, ובנוסף תועתק לקומה הרביעית, לשטח גדול ומרווח יותר של כ-300 מ"ר, המרפאה לבריאות הנפש ילדים שממוקמת כעת בקומה העשירית.

 

 

מנהל כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, רונן נודלמן: "הרחבת השטחים בארמון והשיפור בתשתיות הם עדות נוספת לגישה הדינמית שלנו. זהו שלב נוסף בשיפורים שאנו דואגים לעשות כל העת בשירות ובהתאמתו למציאות המשתנה בעיר. הפעלת המרפאה הראשונית מאפשרת לתת מענה תחת קורת גג אחת למכלול של שירות למבוגרים, ילדים ורפואה יועצת, והכל ברצף טיפולי. במקביל, העתקת המרפאה מהמבנה באבן סינא מאפשרת שרשרת של שיפורי שירות שיכללו העתקת מרפאת בריאות הנפש הוותיקה ממרפאת קרית אליעזר למבנה באבן סינא לאחר שיעבור שיפוץ והתאמה".

המרפאה החדשה לבריאות הנפש תצטרף לטיפול-היום הפסיכיאטרי שהפעלנו השנה במבנה במתכונת פורצת דרך ותפעל בסטנדרטים עכשוויים ובתנאים מכבדים. במקביל, עם התפנות השטח של מרפאת בריאות הנפש במרפאת קרית אליעזר, יתבצע שיפוץ מקיף שיאפשר חידוש מוחלט של המרפאה תוך שדרוג משמעותי של תנאי השירות והנראות במקום, לרווחת המטופלים תושבי השכונה והאזור".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר