פרופ' אהרון קסל (צילום: מאיה קסל)
פרופ' אהרון קסל (צילום: מאיה קסל)

ביום שישי הקרוב: כנס ראשון מסוגו להורים לילדים עם אלרגיה למזון

הכנס, שיתקיים במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית ומיועד להורים לילדים עם אלרגיה למזון, יעסוק בחידושים האחרונים בטיפול בתחום. הורים יוכלו לשתף מניסיונם ולחלוק "חוויות". בכנס ירצו מיטב המומחים, ובראשם מנהל המכון לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית במרכז הרפואי בני ציון, פרופ' אהרון קסל

פורסם בתאריך: 22.6.21 16:00

לציון שבוע האלרגיה העולמי שחל החודש, המכון לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית במרכז הרפואי בני ציון יקיים ביום שישי הקרוב, 25 בחודש, במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, את הכנס הראשון להורים לילדים עם אלרגיה למזון.

הכנס, שיחל בשעה 08:30 בבוקר ומיועד להורים לילדים עם אלרגיה למזון יעסוק בחידושים האחרונים בטיפול באלרגיות למזון, והורים יוכלו לשתף מניסיונם ולחלוק "חוויות". בכנס ירצו מיטב המומחים, ובראשם מנהל המכון לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בבני ציון, פרופ' אהרון קסל.

 

 

המכון לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בבני ציון מציע טיפול מתקדם ויחיד מסוגו באזור חיפה והצפון באלרגיות למזון מסכנות חיים בילדים ומבוגרים, כגון: אלרגיות לחלב, בוטנים, ביצים, שומשום ואגוזים. במרכז מבוצעים אבחונים על מנת לאושש קיומה של אלרגיה או סבילות למזון וכן מתבצעות בדיקות לזיהוי רגישות למזון הגורמת לדלקות במערכת העיכול.

הטיפול מבוסס על חשיפה הדרגתית של המטופל למזון אליו הוא אלרגי במינונים עולים על מנת לייצר דה-סנסטיזציה למזון האלרגני. מטרתו העיקרית של הטיפול היא שהמטופל יצרוך מנה קבועה של המזון אליו הוא אלרגי, כדי שזו תגן עליו במקרה של חשיפה אקראית לאותו מזון (פעולה שבעבר עלולה הייתה לגרום לתגובה מסכנת חיים). בטיפול המוצע עשויה להיווצר עמידות מלאה, ובמצב זה המטופל יוכל לצרוך את המזון האלרגני באופן חופשי.

לפרטים נוספים ולהרשמה >>>

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר