ד"ר גלית לבנת לבנון (צילום: דוברות כללית)
ד"ר גלית לבנת לבנון (צילום: דוברות כללית)

מומחית ריאות ילדים הצטרפה למרכז לבריאות הילד של כללית במגדל ארמון

ד"ר גלית לבנת לבנון, מנהלת יחידת ריאות ילדים בבית החולים כרמל, הובילה הקמת מרפאה לציסטיק פיברוזיס על בסיס מודל ייחודי בארץ, שבו הצוות הרב תחומי מגיע אל המטופל ולא להיפך. מודל זה מסייע במניעת העברה של זיהומים צולבים בין המטופלים, שנמצאים בסיכון גבוה

פורסם בתאריך: 1.7.21 11:35

ד"ר גלית לבנת לבנון, מומחית ריאות ילדים, הצטרפה לצוות המרכז לבריאות הילד של כללית במגדל ארמון בחיפה, שכולל את מיטב היועצים המומחים במגוון תחומי רפואה עם התמחות בילדים.

ד"ר לבנת לבנון, תושבת חיפה, סיימה לימודי רפואה בטכניון, התמחתה ברפואת ילדים בקריה הרפואית רמב"ם ובהמשך עברה שם התמחות-על ברפואת ריאות ילדים. בעבודתה היא מתמקדת בעיקר בציסטיק פיברוזיס, אסתמה ומחלת ריאות כרונית בפגים. בנוסף, ד"ר לבנת לבנון עברה השתלמות של ריאות ילדים וציסטיק פיברוזיס בבית החולים המלכותי ברומפטון בלונדון, בעזרת מלגה מטעם החברה האירופית לנשימה. בין השנים 2019-2018 עשתה שנת מחקר מעבדתי בציסטיק פיברוזיס בבית החולים לילדים סינסינטי, מהחשובים והמובילים בארה"ב.

מאז 2014 מנהלת ד"ר לבנת לבנון את יחידת ריאות ילדים בבית החולים כרמל מקבוצת כללית, שם גם הובילה הקמת מרפאה לציסטיק פיברוזיס על בסיס מודל ייחודי בארץ, שבו הצוות הרב תחומי מגיע אל המטופל, במקום שהוא יעבור בין חדרים. מודל זה מסייע במניעת העברה של זיהומים צולבים בין המטופלים, שנמצאים בסיכון גבוה. מתוך רצון לטייב את הטיפול, יוזמת ד"ר לבנת לבנון שיתופי פעולה עם מרכזים בארץ ובחו"ל, תוך מתן דגש על מוטציות גנטיות ייחודיות בציסטיק פיברוזיס הקיימות בישראל. בנוסף, היא פועלת לכך שהמרפאה תשתלב במחקרים של חברות התרופות המובילות בעולם, כדי שמטופלי הציסטיק פיברוזיס והאסתמה יזכו לקבל את הסטנדרט המיטבי המקובל בעולם.

 

 

על בחירתה ברפואת ילדים, אומרת ד"ר לבנת לבנון: "אני אוהבת את האינטראקציה עם הילדים, שבבסיסם הם בריאים, כנים ואמיתיים וכן עם ההורים, שהם חלק בלתי נפרד מהטיפול, בכל ילד ובכל גיל. הטיפול בחולים נשימתיים בעירנו, הסובלת מזיהום אוויר, מהווה אתגר מיוחד עבורי. בשנה האחרונה אותגרנו על ידי מחלת הקורונה, שהיוותה איום גדול עוד יותר על חולי הריאות  והתמודדנו עימה בהצלחה. היציאה מכותלי בית החולים אל מרכז רפואי גדול בקהילה מאפשרת לי להיות במעקב אישי ומתמשך עם הילדים ומשפחותיהם, להציע להם טיפול איכותי ורציף בקרבת הבית וכן לזהות את החולים המורכבים הנזקקים להמשך טיפול, בירור והערכה במסגרת בית החולים כרמל, כשהיתרון הוא רצף טיפולי שמתאפשר כאשר בית החולים והמרפאה שייכים שניהם לכללית".

הטיפ של ד"ר לבנת לבנון להורים: "הימנעו מעישון בהריון ובסביבת הילד. העישון הסביבתי גורם לתחלואה נשימתית וירידה בתפקודי ריאות שמשפיעה שנים קדימה. צאו אל הטבע, אל האוויר הפתוח, עסקו בפעילות גופנית ותהיו בריאים יותר".

ד"ר לבנת לבנון היא אימא לשני מתבגרים, חובבת כדורגל, ריצה, טיולים בארץ ובחו"ל וקריאת ספרות ישראלית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר