השר כ"ץ בהערכת המצב בחמ"ל בזן (צילום: דוברות בזן)
השר כ"ץ בהערכת המצב בחמ"ל בזן (צילום: דוברות בזן)

"משק האנרגיה יהדוף בהצלחה כל איום של ארגוני הטרור"

שר האנרגיה והתשתיות ישראל כ"ץ ביקר אתמול במתקני בזן, ערך סיור במתקני החברה, וקיבל סקירה על ההיערכות של בזן למלחמה ודרכי התנהלות של החברה בשגרת הלחימה

פורסם בתאריך: 1.11.23 11:38

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, ח"כ ישראל כ"ץ, ביקר אתמול (שלישי) בבזן עם מנכ"ל משרדו קובי בליטשטיין וראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ. השר השתתף בהערכת המצב בחמ"ל של בתי הזיקוק יחד עם יו"ר בזן משה קפלינסקי ומנכ"ל החברה אסף אלמגור.

בהמשך, ערך השר סיור במתקני החברה, וקיבל סקירה על ההיערכות של בזן למלחמה ודרכי התנהלות של החברה בשגרת הלחימה. השר שיבח במהלך הפגישה את תפקודה של החברה ועובדיה בשבועות הראשונים ללחימה, והדגיש כי בתי הזיקוק הם נכס אסטרטגי של מדינת ישראל, וכי תפקודם חשוב לשמירת הרציפות האנרגטית של המשק.

 

 

כמו כן, השר קיבל סקירה גם על פעילותה החברתית של בזן, ובירך על החלטת החברה להגדיל את תקציב התרומות שלה ל-30 מיליון שקלים עבור תמיכה בעורף הישראלי.

בביקור השתתפו גם מנהל מינהל הדלק במשרד האנרגיה והתשתיות חן בר יוסף והמשנה למנכ"ל המשרד ברק נפתלי.

השר כ"ץ: "בזן הוכיחה את חיוניותה למשק האנרגיה הישראלי. כבר בימיה הראשונים של המלחמה עובדי החברה סיפקו במהירות סולר לצורכי חברת החשמל, דלק סילוני עבור המטוסים ודלק לדרום המדינה, לרוב תחת אש, ועלינו להצדיע להם על כך. נמשיך לעבוד יחד, בוודאי כעת, על מנת להבטיח שמשק האנרגיה יהדוף בהצלחה כל איום של ארגוני הטרור הרצחניים. אני מודה גם לראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ הפועל לשימור הקשר החיוני בין בזן לבין קרית אתא ותושביה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנרכיפאי

    הטייקונים יהדפו בהצלחה כל איום של הגבלת זיהום סביבתי או של שליטה ציבורית על התשתית התעשייתית-האנרגטית. ושרי הממשלה יבואו לעזור להם וליצוק מים על ידיהם, כדי לקושש קולות.

  2. להדוף את הספינים

    משק האנרגיה יחיה מצוין בלי הזיהום הסביבתי הבלתי פוסק מים אויר ויבשה של בז"ן לצד איום על עשרות אלפי תושבי קרית חיים מארוע של שריפת מיכלי דלקים.
    תהדפו את עצמכם החוצה מלב המטרופולין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר