רס"ל עדי אלדור ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
רס"ל עדי אלדור ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום: רס"ל עדי אלדור מחיפה נפל בקרב בדרום הרצועה

הותר לפרסום: רס"ל עדי אלדור, בן 21 מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. רס"ל אלדור ז"ל למד בבית הספר הריאלי, הוא נכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ'-אלדור, מי שניהל את היחידה להפריה חוץ גופית ובנו של ד"ר לירון אלדור, רופא ברמב"ם

פורסם בתאריך: 12.2.24 06:18

דובר צה"ל התיר לפרסום הבוקר כי רס"ל עדי אלדור, בן 21 מחיפה, לוחם ביחידת מגלן, חטיבת הקומנדו, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. הלווייתו  תתקיים היום (שני) בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בחיפה. עוד הותר לפרסום כי חברו ליחידה, רס"ל (מיל') אלון קליינמן, בן 21 מתל אביב, נפל באותו קרב.

רס"ל אלדור ז"ל למד בבית הספר הריאלי והוא נכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ'-אלדור, מי שהיה מנהל היחידה להפריה חוץ גופית ומנהל אגף נשים ומיילדות בקריה הרפואית רמב"ם. גם אביו של אלדור הוא רופא ושלושתם בוגרי בית הספר הריאלי.

בית הספר הריאלי ספד לו: "עצב אינסופי, התבשרנו הבוקר על הרוג נוסף ממשפחת הריאלי, רס"ל עדי אלדור ז"ל יחידת מגלן בחטיבת הקומנדו, שנהרג הלילה בפעילות מבצעית בחאן יונס. עדי בוגר מחזור ק"א (2020), נכד ובן לבוגרי הריאלי, ואחיהם הבכור של אורי בוגר מחזור ק"ג, הילי תלמידת י"א וספיר תלמידת ט' בבית בירם. כולנו כואבים ומשתתפים בצערם הכבד של המשפחה והחברים. מי ייתן ולא נדע יותר צער".

 

 

פרופ' מיקי הלברטל, מנהל המרכז הרפואי רמב"ם: "משפחת רמב"ם קיבלה הבוקר בעצב רב את הבשורה הנוראה על נפילתו בקרב של עדי אלדור ז"ל, לוחם מגלן. הידיעה על מותו של עדי ז"ל, בנו של ד"ר לירון אלדור, רופא רמב"ם ונכדו של פרופ' יוסף איצקוביץ', שהיה מנהל מחלקה בכיר ברמב"ם ומאבות תחום הפוריות ותחום תאי הגזע בישראל – שוברת את ליבנו".

בנוסף, דובר צה"ל עדכן כי שני לוחמים מיחידת מגלן, חטיבת הקומנדו נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחותיהם עודכנו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר