סמ"ר סימון שלומוב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
סמ"ר סימון שלומוב ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

סמ"ר סימון שלומוב מקרית ביאליק נהרג ברצועה

דובר צה"ל התיר לפרסום את שמו של סמ"ר סימון שלומוב, בן 20, לוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים, שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. שלומוב ז"ל היה חייל בודד ועבר להתגורר רק לאחרונה בקרית ביאליק. לפני שירותו הצבאי הוא למד בכפר הנוער מאיר שפיה ובמכינה קדם צבאית

פורסם בתאריך: 19.2.24 06:07

דובר צה"ל התיר לפרסום: סמ"ר סימון שלומוב, בן 20 מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים, נפל אתמול (ראשון) בקרב בדרום רצועת עזה. שלומוב ז"ל היה חייל בודד ועבר להתגורר רק לאחרונה בקרית ביאליק. לפני שירותו הצבאי הוא למד בכפר הנוער מאיר שפיה ובמכינה קדם צבאית.

עמותת אח גדול, אשר מטפלת בחיילים בודדים, הספידה: "משפחת אח גדול מרכינה ראש וכואבת את נפילתו של סמ"ר סימון שלומוב ז"ל. סימון נפל בקרב בדרום רצועת עזה בעת מילוי תפקידו כלוחם בגדוד 202 בחטיבת הצנחנים, בן 20 בנופלו. שירת כחייל בודד".

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "העיר כואבת את נפילתו של סמ"ר סימון שלומוב ז"ל, תושב עירנו. סימון היה חייל בודד שהתגורר בקריה בדירת שותפים. הוא עלה לארץ במסגרת תוכנית נעל"ה במרץ 2021. סימון למד בפנימיית מאיר שפיה ובהמשך במכינה קדם צבאית, לפני שהתגייס ביחד עם סמ"ר בוריס דונבצקי ז"ל, חייל בודד תושב הקריה שנפל אף הוא ברצועת עזה במלחמת חרבות הברזל. אמו של סימון מתגוררת בקזחסטן, וכעת מחכים להגעתה לארץ כדי לקבוע את מועד ההלוויה. אני שולח את תנחומיי למשפחת שלומוב ומרכין את ראשי בכאב על נפילתו של לוחם חדור מטרה שמסר נפשו במערכה צבאית צודקת להגנת מדינת ישראל".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר