פנטהאוזים בחיפה והסביבה. תמונה ממאגר Ingimage
פנטהאוזים בחיפה והסביבה. תמונה ממאגר Ingimage

פנטהאוז בחיפה: הנכסים השווים ביותר

הגעתם לשלב בחיים, שבו בא לכם להתפנק קצת ולהתחיל לחיות בסטייל. אז אם אתם רוצים להפוך את החלום למציאות מבלי לרוקן את הכיסים, תשמחו לשמוע שבחיפה והסביבה מוצעים אינספור פנטהאוזים יוקרתיים למכירה במחירים אטרקטיביים, אשר יספקו עבורכם איכות חיים יוצאת דופן

פורסם בתאריך: 27.3.19 09:40

הפנטהאוזים בפרויקט "אשדר גלי כרמל- טירת הכרמל" – סביבת המגורים הפסטורלית שחלמתם עליה

מה עוד אפשר לומר על תנופת הבנייה בטירת הכרמל? בשנים האחרונות, מתוכננים באזור פרויקטים יוקרתיים ומפוארים, אשר מושכים אליהם קהלי יעד רבים. אך אין ספק שגולת הכותרת של ההתפתחות הזו, באה לידי ביטוי בפרויקט "אשדר גלי כרמל".

"אשדר חברה לבנייה בע"מ" הינה חברה יזמית מובילה בישראל, אשר עוסקת כבר שנים רבות בפיתוח, ייזום ושיווק של פרויקטים יוקרתיים ברחבי המדינה. החברה ידועה בשירות הקשוב והאישי שמעניקה ללקוחותיה, בתפיסת המגורים החדשנית, אשר שמה דגש על פיתוח סביבתי ובניסיון והידע הרב של עובדי החברה המנוסים.

פרויקט "אשדר גלי כרמל" כולל שלושה בניינים בני 8-9 קומות, הממוקמים בלב שכונת המגורים התוססת "גלי כרמל", בין הים התיכון למורדות הכרמל. המיקום הייחודי הנ"ל, מאפשר מבט פתוח אל עבר נופים פסטורלים יפהפה, אוויר רענן ופרטיות, ובמקביל מספק גישה אל כבישים ראשיים, פארק גדול, גני ילדים, מרכזית חוף הכרמל, קניון "סמי עופר" וקאנטרי קלאב שכונתי.

רוב הדירות המרווחות בפרויקט "אשדר גלי כרמל", נחטפו בן רגע, הודות לביקוש הרב של הפרויקט בקרב תושבי טירת הכרמל בפרט ותושבי אזור הצפון בכלל. אולם, למזלכם, נותרו בפרויקט שלושה פנטהאוזים מהממים ומרווחים למכירה, אשר תוכננו בקפידה ועוצבו תוך השקעה בכל פרט ופרט.

הפנטהאוז המבוקש ביותר בפרויקט מתפרש על פני שטח של 150 מ"ר וכולל שישה חדרים, מרפסת עם שלושה כיווני אוויר בגודל 90 מ"ר, מפרט טכני עשיר, מיזוג כללי, שלוש מערכות שירותים שני מחסנים ושתי חניות.

בהתאם לתפיסה החדשנית של חברת "אשדר", הפרויקט תוכנן בשאיפה להעניק לדייריו חווית מגורים איכותית בסביבה פסטורלית ונעימה. לכן, כל הדירות בפרויקט עוצבו בסגנון מודרני ויוקרתי והבניינים מוקמו באזור אסטרטגי, המשקיף אל עבר נופים מרהיבים, שקטים ופסטורליים, לצד קרבה למוקדי בילוי מרכזיים.

הזמן הקצר שבמהלכו דירות הפרויקט נחטפו, לא אמור להשאיר אתכם אדישים ועל כן, כדאי שתמהרו ותרכשו את הפנטהאוזים האחרונים והיפהפיים של פרויקט "אשדר גלי כרמל". הכניסה לדירות היא מידית ותלווה ע"י אנשי המקצוע המנוסים והקשובים של "אשדר", שינחו אתכם לאורך כל התהליך ויהיו זמינים לכל שאלה או בקשה.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם אגף השיווק והמכירות של החברה בטלפון 050-9400150.

הדמיית מרפסת אשדר גלי כרמל. קרדיט הדמיה לחברת "viewpoint"

הדמיית מרפסת אשדר גלי כרמל. קרדיט הדמיה לחברת "viewpoint"


פרויקט "אשדר TRIO" מקבוצת "אשדר" – חולל מהפכת מגורים בדניה

עד עכשיו, דיירי שכונת דניה, נהנו ממילא מחוויית מגורים יוקרתית ומאיכות חיים גבוהה במיוחד. אך כאשר פרויקט "אשדר טריו" פתח את שעריו לקהל הרחב, גם הם היו מופתעים. מדובר ב-3 בנייני מגורים יוקרתיים בני 20-21 קומות, המאופיינים במפרט טכני עשיר ומשלבים בין מיקום אסטרטגי בעל גישה לנופים עוצרי נשימה לבין דירות יוקרה איכותיות, אשר עוצבו ונבנו תוך השקעה בכל פרט ופרט.

לאור מהפכת המגורים שחולל הפרויקט באזור דניה בפרט ובעיר חיפה בכלל, הדירות במגדלים נחטפו בן רגע. אך אלו לא יחידות הדיור המפוארות שבנו את המוניטין היוקרתי של הפרויקט, אלא בעיקר סגנון החיים המודרני והמוקפד שהוא מספק לדייריו.

פרויקט TRIO בחיפה של חברת אשדר

פרויקט TRIO בחיפה של חברת אשדר

הפרויקט חרט על דגלו את ערכי האיכות והמקצועיות, בכל הנוגע לרמת החיים במקום. כחלק מאמונה זו, הוחלט להעניק לדיירי המגדלים חווית מגורים נעימה ואטרקטיבית, הבאה לידי ביטוי במתחם ה"לייף סטייל" הייחודי של המקום. המתחם מתפרש על פני שטח של 2800 מ"ר וכולל בית קפה, חדר כושר וספא, בריכת שחייה חצי-אולימפית, "לאונג'" לפגישות, מזנון עשיר וחדרי טיפולים.

אם כל אלה לא מספיקים לכם, עוד לא הזכרנו את הפנטהאוז היוקרתי שמוצע למכירה בפרויקט. רוב הדירות של "אשדר טריו" נמכרו תוך זמן קצר, אך למזלכם, אותו פנטהאוז מפואר שעדיין עומד למכירה, יספק עבורכם את חווית המגורים המבוקשת של הפרויקט, לצד איכות חיים גבוהה בנכס מפואר המתפרש על פני שטח של 400 מ"ר, מתוכם 140 מ"ר של מרפסת עם נוף עוצר נשימה אל עבר העיר חיפה.

ואיך אפשר שלא לדבר על המיקום המרכזי של הפרויקט? דיירי המגדלים יוכלו ליהנות מגישה אל מרכז אורבני תוסס, הכולל מסעדות, בתי קפה, מקומות בילוי ועוד. בין אם אתם ילדים, צעירים או מבוגרים, באזור הזה כל אחד יוכל למצוא אטרקציה שתתאים עבורו.

מהרו לרכוש את הפנטהאוז היוקרתי האחרון שמוצע למכירה ב"פרויקט אשדר טריו", לפני שיהיה מאוחר מידי! לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם אגף השיווק והמכירות של החברה בטלפון 050-9400150.

חדר הכושר בטריו אשדר

חדר הכושר בטריו אשדר

לאונג' טריו אשדר

לאונג' טריו אשדר


הפנטהאוז ברחוב וודג'ווד 11 – מיקום, עיצוב ובנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר

ניתן להתייחס לנכס אך ורק כאל מקום לחיות בו. אך הדירות המיוחדות באמת, הן אלו שהושקעה בהן מחשבה "מחוץ לקופסה". כלומר, התפיסה האמנותית שעומדת מאחורי הפרויקט, היא זו שהופכת את הדירות בבניין לאטרקטיביות ובעלות סגנון ייחודי משלהן.

הפנטהאוז בפרויקט תמ"א 38, הממוקם ברחוב וודג'ווד 11, הוא יצירת אמנות לכל דבר ועניין. מדובר בדירה שמציבה סטנדרט גבוה בכל הפרמטרים החשובים ביותר: בנייה, עיצוב ומיקום. וכשדירה עומדת בהצלחה בכל המרכיבים הקריטיים הללו, רוכשי הנכס יוכלו להיות בטוחים שעשו את הבחירה הנכונה ולהכין את עצמם לחיים בסטייל שלא הכירו מעולם.

הדירה ממוקמת בלב האזור הנחשב ביותר בחיפה- שכונת מרכז הכרמל, בסמוך למוקדי הבילוי המרכזיים בעיר. במרחק הליכה, תוכלו ליהנות מהיצע רחב של מסעדות מומלצות, אטרקציות לכל המשפחה, פארקים יפהפיים, גן חיות, טיילת מרכזית ועוד המון.

חדר השינה בפנטהאוז ברחוב וודג'ווד 11. צילום: ערן ירדני

חדר השינה בפנטהאוז ברחוב וודג'ווד 11. צילום: ערן ירדני

מבחינת העיצוב, הדירה תוכננה תוך השקעה בכל מרכיב עיצובי. מדובר בפנטהאוז 4 חדרים מושקע בגודל 124 מ"ר עם מרפסות רחבות ומטופחות בשטח של 150 מ"ר, המשקיפות באופן פנורמי אל עבר נוף עוצר נשימה. כמו כן, רוכשי הדירה ייהנו משלוש חניות פרטיות וממחסן. הדירה עוצבה ע"י משרד האדריכלים המוביל בחיפה "ויטנר אדריכלים", אשר ידוע בתכנון האדריכלי המוקפד והייחודי שמספק ללקוחותיו.

כשמדובר על הפנטהאוז בוודג'ווד 11, אי אפשר שלא להזכיר את סטנדרט הבנייה הגבוה. הנכס הינו חלק מפרויקט תמ"א 38, ועל כן, מספק הגנה מרבית מפני רעידות אדמה. כמו כן, הדירה הינה חלק ממבנה יפהפה ומשופץ, אשר, כאמור, עומד בתקן רעידת אדמה מחמיר.

הרמה הגבוהה שמציב הפרויקט בכל הקריטריונים הנ"ל, נועדה להעניק לדיירי הבניין חווית מגורים איכותית ואטרקטיבית. לכן, הדירות בפרויקט בוודג'ווד 11 נחטפו בן רגע, אך למזלכם, הנכס האטרקטיבי ביותר במתחם עדיין מוצע למכירה וכעת, כל שנותר לכם לעשות, הוא להרים את הטלפון ולהבטיח את מקומכם באחד מהפרויקטים הנחשקים ביותר בחיפה.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם יזמי הפרויקט בטלפון   054-4777718.

הפנטהאוז בוודג'ווד. צילום: ערן ירדני

הפנטהאוז בוודג'ווד. צילום: ערן ירדני

הנוף ממפרסת הפנטהאוז בוודג'וד. צילום: ערן ירדני

הנוף ממפרסת הפנטהאוז בוודג'וד. צילום: ערן ירדני


פרויקט "חביבה RIGHT" של חברת "אבידן" – חווית המגורים הנכונה עבורכם

בשביל לדעת שרכשתם את הדירה הנכונה, אתם צריכים לשאול את עצמכם כמה שאלות: האם הדירה קרובה למוקדי בילוי מרכזיים ובו בזמן ממוקמת בסביבה שקטה ונעימה? האם העיצוב הוא מודרני? האם הפרויקט מספק חניות פרטיות, מחסן פרטי ומבט פתוח אל עבר נוף מרהיב? בעצם, עזבו את הכל. כי בפרויקט "חביבה RIGHT", כשמו כן הוא, אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם נכון.

בזכות המיקום המרכזי (שכונת רמות רמז, בסמוך למוקדי בילויי המרכזיים בעיר ולכבישים הראשיים), סטנדרט הבנייה הגבוה ותכנון הנכסים המוקפד, נוצר ביקוש רב לדירות הפרויקט. אולם, במידה ואתם עדיין סקפטיים, אנחנו כאן בשביל לספר לכם מדוע פרויקט "חביבה RIGHT" הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

ראשית כל, קבוצת "אבידן" בונה כבר שנים רבות פרויקטים מודרניים אשר מושכים אליהם קהלי יעד רבים ומגוונים ועל כן, נחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל. בזכות ההבנה העסקית הרחבה של עובדי החברה, ההפקדה על כל מרכיב עיצובי בדירות והבסיס הפיננסי האיתן, תוכלו לסמוך על האנשים שעומדים מאחורי הפרויקט בעיניים עצומות.

פרויקט "חביבה RIGHT", הממוקם ברחוב חביבה רייך, חרט על דגלו את ערכי האמינות, המקצועיות והאיכות, בהתאם לתפיסת החברה. מדובר בשני בניינים בני שמונה קומות עם מעלית ולובי גבוה ומרשים, אשר יספקו עבורכם חווית מגורים יוקרתית העולה על כל דמיון. כמו כן, בזכות המיקום הייחודי של הפרויקט, תוכלו ליהנות מגישה נוחה אל מוקדי הפנאי המפורסמים בעיר חיפה ובנסיעה קצרה, תוכלו להגיע אל חוף הכרמל (8 דקות נסיעה), מנהרות הכרמל (3 דקות נסיעה) או ליציאה מהעיר.

ומה לגבי הפנטהאוזים עצמם? בואו נגיד שהחיבור לדירות הללו, יירקם אצלכם כבר ממבט ראשון. מדובר בשני פנטהאוזים בשטח של 106 מ"ר, אשר עוצבו תוך השקעה בכל פרט ופרט וכוללות מרפסת בגודל 20 מ"ר, עם נוף מרהיב אל עבר מפרץ חיפה. נוסף על כך, כל דייר בפרויקט מקבל חניה מקורה ומחסן פרטי.

אז כעת, לאחר שהבנתם מדוע פרויקט "חביבה RIGHT" הוא הבחירה הנכונה עבורכם, מהרו להבטיח את מקומכם ולרכוש את אחד משני הפנטהאוזים האחרונים בפרויקט! לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר עם "קבוצת אבידן" בטלפון 8179* או באמצעות מייל החברה.

פרויקט חביבה רייך

פרויקט חביבה רייך

פנטהאוז בפרויקט חביבה רייך

פנטהאוז בפרויקט חביבה רייך

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר