ניידת משטרה (צילום: jomahepu@gmail.com/depositphotos.com)
ניידת משטרה (צילום: [email protected]/depositphotos.com)

ניצלו את טוב הלב של אנשים בזמן מלחמה – ועקצו אותם

משטרת ישראל הגישה הצהרת תובע נגד בני זוג מהצפון בגין מעשה הונאה. השניים התחזו לנזקקים וביקשו כספים בטענות שונות. במקרה אחד הם נטלו מקטין את דמי הכיס שלו, במקרה אחר לקחו מקשיש את כרטיס האשראי שלו, ובמקרה נוסף אף עשו שימוש בבנם התינוק

פורסם בתאריך: 15.11.23 13:51

משטרת ישראל הודיעה היום (רביעי) כי בתום חקירה שנוהלה במרחב אשר הוגשה הצהרת תובע נגד בני זוג מהצפון בגין מעשה הונאה שבו הם ניצלו את "טוב הלב והתמימות של התושבים בצל המלחמה, ובמרמה עקצו אזרחים בכסף".

מהמשטרה נמסר כי בחודש האחרון הוגש מספר רב של תלונות, ואף רץ שיח ברשתות החברתיות, על אודות זוג מהצפון שעוקץ אזרחים תמימים באזור הקריות, תוך ניצול מצב המלחמה בארץ וטוב הלב של האנשים לסייע. בני הזוג התחזו לנזקקים וביקשו כספים בסכומים שונים – בין עשרות למאות שקלים – בטענות שונות, ובהן שהאוטו שלהם ננעל והם צריכים כסף לפורץ מנעולים, שהם זקוקים לכסף כדי להגיע לילדיהם בצפון, ושהם פונו מביתם בשלומי בשל המלחמה. במקרה אחד הם נטלו מקטין את דמי הכיס שלו, במקרה אחר הם לקחו מקשיש את כרטיס האשראי שלו, ובמקרה נוסף הם עשו שימוש בבנם התינוק – וכל זאת תוך הבטחה לקורבנות כי הם יחזירו להם את הכסף באמצעות אפליקציית ביט – אך נעלמו.

 

התכתבות בין החשודה לאחד מהקורבנות (צילום: דוברות המשטרה)

התכתבות בין החשודה לאחד מהקורבנות (צילום: דוברות המשטרה)

 

 

חוקרי תחנת זבולון הצליחו להתחקות אחר שני החשודים – הוא בן 42 והיא בת 37 – ולעצור אותם. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בקריות, ואתמול כאמור הגישה המשטרה באמצעות חטיבת התביעות בשלוחת זבולון הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים.

מפקד תחנת זבולון נצ"מ ניר גמבר: "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות ותפעל בנחישות תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לאתר ולעצור כל חשוד המעורב באירוע פלילי, ובמיוחד תוך ניצול מצב הלחימה במדינה".

 

התכתבות בין החשודה לאחד מהקורבנות (צילום: דוברות המשטרה)

התכתבות בין החשודה לאחד מהקורבנות (צילום: דוברות המשטרה)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר