התרופות לטיפול באין אונות שנתפסו בנתב"ג (צילום: דוברות רשות המסים)
התרופות לטיפול באין אונות שנתפסו בנתב"ג (צילום: דוברות רשות המסים)

נתפס כשניסה להבריח כמות מסחרית של תרופות נגד אין אונות מתאילנד

תושב הקריות נתפס בנתב"ג כשהוא מנסה להבריח מתאילנד כמות מסחרית של תרופות וכדורים לטיפול באין אונות בשווי של כ-500,000 שקל. החשוד, ששימש בלדר עבור גורם בתאילנד, נתפס בעבר בהברחות שונות דרך המסלול הירוק

פורסם בתאריך: 26.2.24 15:23

בודקי אולם הנוסעים במכס נתב"ג סיכלו ניסיון להבריח לישראל תרופות וכדורים לטיפול באין אונות בשווי שוק של כחצי מיליון שקל. תושב הקריות, ששב לישראל מתאילנד, חשוד בניסיון להבריח את התרופות לארץ במזוודתו. מדובר בתרופות ובכדורים ששיווקם ללא אישורים מתאימים עלול לגרום לפגיעה בבריאות הציבור.

מרשות המסים נמסר כי החשוד נחת במהלך סוף השבוע בנתב"ג וביקש להיכנס לארץ דרך המסלול הירוק במכס, המיועד לנוסעים חוזרים שאין להם סחורה חייבת במס או באישור ייבוא אשר עליה הם צריכים להצהיר. בודקי אולם הנוסעים ביקשו ממנו להניח את מזוודתו במכונת השיקוף, ובבדיקה התגלה שהמזוודה מכילה כמות מסחרית של תרופות וכדורים לטיפול באין אונות.

 

 

בעקבות הבדיקה הועבר החשוד לחקירה ביחידת הסמים והמכס (יס"מ) בנתב"ג. על פי החשד, הנוסע שימש בלדר עבור גורם בתאילנד ששילם לו על מנת להכניס את התרופות לארץ דרך המסלול הירוק כדי להתחמק מתשלום מסים בסכום המוערך ב-80,000 שקל ומהצגת אישורים רפואיים לתקינות התרופות. החשוד נתפס בעבר בהברחות שונות דרך המסלול הירוק.

החשוד הובא היום (שני) בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ששי

    "החשוד נתפס בעבר בהברחות שונות דרך המסלול הירוק."

    מעניין אם גם עכשיו הוא יקבל קנס ומכה קטנה על היד…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר